Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوتهمپتون در هفته اول با وجود جلو افتادن از اورتون در خانه اش، در نهایت به دلیل ضعف دفاعی خود ۳-۱ شکست خورد. از دست دادن سه بازیکن کلیدی با جدایی رایان برتراند، دنی اینگز و یانیک وسترگارد باعث شده است حتی هواداران قدیس ها هم هدف تیم خود در فصل جاری را بقا در لیگ برتر بدانند. یقینا آن ها برای آن که در بازی فردا چیزی نصیب شان شود، به عملکرد دفاعی به مراتب قوی تری نسبت به بازی اول نیاز خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طرف دیگر میدان اما منچستریونایتد پس از پیروزی ۵-۱ مقابل لیدز یونایتد سرشار از اعتماد به نفس است. آن ها در غیاب امثال ادینسون کاوانی، آنتونی مارسیال و البته جیدون سانچویی که خیلی دیر به بازی آمد، با درخشش میسون گرینوود، برونو فرناندز و پل پوگبا خط حمله آتشین خود را به رخ حریفان کشیدند. حالا شاید با اضافه شدن واران و سانچو به ترکیب اصلی، قدرت آن ها دو چندان هم شود. شیاطین سرخ فصل قبل شروع ایده آلی در لیگ برتر نداشتند و بازی فردا یکی از بازی هایی است که اگر به دنبال رقابت بر سر عنوان قهرمانی هستند، باید در آن پیروز شوند. 

البته تقابل های این دو تیم در سنت مری معمولا نزدیک از آب در می آید: ۳ مورد از ۶ بازی آخر دو تیم در این ورزشگاه با نتیجه تساوی به اتمام رسیده و یونایتد در ۳ مورد دیگر، فقط با ۱ گل اختلاف برنده شده است.  اطلاعات مسابقه ساوتهمپتون – منچستریونایتد روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت: ۱۷:۳۰ ورزشگاه: سنت مری تورنمنت: هفته دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس داور: کریگ پاوسون ترکیب احتمالی تیم های ساوتهمپتون – منچستریونایتد

غایبان دو تیم ساوتهمپتون – منچستریونایتد

نکات آماری مسابقه ساوتهمپتون – منچستریونایتد منچستریونایتد در ۲۶ بازی خارج از خانه آخرش در لیگ برتر نباخته است منچستریونایتد در ۱۳ بازی آخرش در خانه ساوتهمپتون نباخته است ساوتهمپتون ۳ بازی آخرش در لیگ برتر را به حریفان واگذار کرده است نتایج رویارویی های قبلی ساوتهمپتون – منچستریونایتد

پیش بینی هو اسکورد از بازی ساوتهمپتون – منچستریونایتد

ساوتهمپتون ۱-۳ منچستریونایتد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز