Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  بعد از منتفی شدن ادامه همکاری شهریار مغانلو با پرسپولیس، این باشگاه مذاکرات خود را با سجاد شهباززاده دنبال کرد اما به نتیجه لازم نرسید. اما گفته می شود این مذاکرات دوباره از سر گرفته شده است.

آقای گل فصل گذشته سپاهان و لیگ برتر فوتبال ایران که در مذاکرات ابتدایی خود با پرسپولیس با اعلام مبلغ نجومی از این تیم دور شده بود، دوباره پای میز مذاکره با پرسپولیس خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد بار دیگر شرایط مذاکره بین طرفین فراهم شده است و وعده یحیی گل‌محمدی در پایان تمرین روز گذشته نیز احتمالا در این رابطه بوده است. 

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش و در واکنش به انتقادات در خصوص روند نقل و انتقالاتی این باشگاه، اعلام کرد علیرغم مشکلات مالی این باشگاه آنها به زودی با یک انتقال مناسب باعث خوشحالی هواداران این تیم خواهند شد.

گفته می شود سجاد شهباززاده که برای تعطیلات پایان فصل به ترکیه رفته است و در ذهن خود انتقال به لیگ این کشور و پرتغال را هم دنبال می‌کند، بار دیگر پای میز مذاکره با پرسپولیس خواهد نشست.

پرسپولیس بعد از پایان کار شهریار مغانلو و ناکامی در عقد قرارداد دوباره با این مهاجم در مذاکره با سانتاکلارا، اکنون چشم به جذب سجاد شهباززاده دوخته و باید دید طبق وعده یحیی گل‌محمدی این انتقال صورت خواهد گرفت یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سجاد شهباززاده سپاهان پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه سپاهان سجاد شهباززاده نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام