Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی مشخص نیست که آیا روند ثبت نام از کاندیداهای سه فدراسیون تیراندازی، اسکیت و ژیمناستیک مجدد انجام می‌شود یا خیر؟ به گزارش ایسنا، انتخابات سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک انجام نشده است و فدراسیون‌های اسکیت و تیراندازی با سرپرست اداره می‌شوند و برای فدراسیون ژیمناستیک نیز سرپرستی انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ثبت‌نام از کاندیداهای این سه فدراسیون در مهلت قانونی انجام شده که با وجود گذشت چند ماه هنوز تایید صلاحیت‌های کاندیداها مشخص نشده است. 

علی دادگر که از ۲۰ تیر ۹۶ سکان هدایت فدراسیون تیراندازی را به دست گرفته بود ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد. البته او برای دوره بعدی نیز کاندیدا شده است. علاوه بر دادگر کمال پیمبری، کبری غیاثی، حبیب مقصودی، حسین زکی‌زاده، بهزاد ملکی و داوود کرمی نیز برای این دوره ثبت نام کرده‌اند. با وجودی که بیش از سه ماه از پایان زمان ثبت نام گذشته (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اما هنوز تایید صلاحیت‌های کاندیداهای فدراسیون تیراندازی مشخص نشده است.

همچنین با پایان دوره ریاست بهمن محمد رضایی در فدراسیون اسکیت در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ فریبا مددی ۱۵ تیر به عنوان سرپرست فدراسیون اسکیت معرفی شد. با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون بهمن محمدرضایی، مجید هنرجو، علیرضا نصیری، محمدرضا شیخ جعفری و حسن یاری نیا برای این پست ثبت نام کردند.

مهلت ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک نیز به پایان رسیده اما هنوز وزارت ورزش سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب نکرده است. البته با پایان مهلت قانونی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳ کاندیدا ناصر اخوان، امید نوید، حبیب نوظهوری، مرجان همتی‌نژاد، الهام جعفری، رضا محمد کاظمی، احمد سعادتمند، محسن سلیمانی، زهرا اینچه درگاهی، حامد جولایی، کیانوش سقراطی، مرتضی نظری و فرزین قاسم‌زاده برای این فدراسیون ثبت نام کرده‌ اند اما هنوز تایید صلاحیت‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

مهلت اتمام دوره ریاست این فدراسیون‌ها قبل از ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی و آماتوری بوده و ثبت نام از کاندیداها و انتخاب سرپرست‌ها نیز طبق اساسنامه قبلی انجام شده است. حال باید دید با ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های آماتوری و ورزشی آیا ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون‌ها مجدد انجام خواهد شد یا خیر.

البته پیش از این مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مجمع عمومی و سالیانه هندبال (قبل از المپیک ۲۰۲۰) اعلام کرده بود که انتخابات سه فدراسیون ژیمناستیک، اسکیت و تیراندازی بعد از المپیک و احتمالا طبق اساسنامه جدید انجام خواهد شد. وی در این خصوص گفته بود که “به احتمال زیاد انتخابات این سه فدراسیون براساس اساسنامه جدید برگزار شود. شرایط اساسنامه جدید با این اساسنامه متفاوت است و در نتیجه پیش بینی این است که نیاز به تجدید ثبت نام برای این فدراسیون ها باشد.”

اکنون نیز مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی درباره برگزاری مجامع انتخاباتی اسکیت و تیراندازی طبق اساسنامه جدید و یا قدیم گفت: هنوز دستوری در این خصوص نگرفته ایم چون هنوز اسامی تائید صلاحیت‌های کاندیداها کامل مشخص نشده است. تایید صلاحیت‌ها که کامل مشخص شود در این خصوص تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک رییس فدراسیون اسکیت فدراسيون تيراندازي فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام از کاندیداهای تایید صلاحیت ها اساسنامه جدید طبق اساسنامه فدراسیون ها سه فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود