Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:46:48 GMT

دستگیری ۷ متهم سرقت‌های مسلحانه در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۴۵۴

دستگیری ۷ متهم سرقت‌های مسلحانه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، داریوش شاهون‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که مردم در لرستان اطلاع دارند و هشدارهای لازم توسط مراجع قضایی داده شده که با سرقت‌های مسلحانه برخورد قاطعانه می‌شود  چرا که نظم عمومی را خدشه‌دار کرده‌اند، خطوط قرمز سیستم قضایی نیز همین موضوع است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر چندین سرقت مسلحانه داشتیم به ویژه سرقت مسلحانه در طلافروشی پلدختر که سبب شد احساس ناامنی  در جامعه بیشتر شود و همین موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در این خصوص بیش از توان واقعی خود با تمام سیستم‌های اطلاعاتی در جهت رصد  اطلاعاتی و شناسایی متهمین فعال بوده و موضوع را سر لوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی گفت: پس از اینکه در ۱۳ مردادماه سرقت طلافروشی در پلدختر اتفاق افتاد با اقدامات فنی و جمع‌آوری ادله اثباتی مورد قبول  سیستم قضایی کلیه متهمین این سرقت و متهمینی که  در سرقت‌های مشابه شرکت کردند، شناسایی شدند و حدود ۷ نفر از سارقینی که در سرقت مسلحانه پلدختر و ۵ فقره سرقت خرم‌آباد و سرقتی که در شهرستان دورود و الشتر انجام شدند، شناسایی و دستگیر کردند.

شاهون‌وند بیان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند،سیستم قضایی تحت هیچ شرایطی اغماض نخواهد کرد و تفهیم اتهام آنها محاربه است و سیستم قضایی اشد مجازات را برای آنها تعیین می‌کند و  با هماهنگی ریاست دادگستری لرستان  جلسات این دادرسی به صورت علنی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت لرستان متهم سیستم قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان