Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:32:28 GMT

نکات بسیار مهم در انتخاب کفپوش در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۷۰۵

نکات بسیار مهم در انتخاب کفپوش در سال ۱۴۰۰

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این محصولات تنوع بسیار زیادی در جنس، طرح و سایر متریال ها دارند. حتماً در بین انواع کفپوش نام پارکت لمینت به گوشتان خورده است. این کفپوش به واسطه کاربردها و مزایایی که برای آن تعریف شده است از طرفداران بسیاری برخوردارند. از آنجا که در تولید این محصول عملکردهای مختلفی لحاظ می‌شود، انتخاب درست آن برای هر نوع کاربردی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این که به بررسی نکات مهم هنگام خرید کفپوش بپردازیم، خالی از لطف نیست اگر تعریف مختصری از پارکت لمینت داشته باشیم. ابتدا این نکته مهم را در نظر بگیرید که پارکت و کفپوش لمینت از لحاظ ساختاری کاملاً با هم تفاوت دارند و به هیچ وجه یکی نیستند. لمینت در واقع نوعی کفپوش است که به آن پارکت لمینت نیز می گویند.

پارکت لمینت چیست؟

لمینت نوعی کفپوش است که از چند لایه چوب فشرده شده تشکیل شده است. هر چند سطح این کفپوش دارای طرح چوبی است اما بر خلاف پارکت که مستقیماً از چوب درخت به دست می‌آید، از به هم فشردن الیاف چوبی حاصل می‌شود. در واقع این پارکت لایه‌های فشرده شده چوب است که با مواد دیگر ترکیب و فشرده شده و در نهایت به پارکت تبدیل شده است. این محصول از ملامین صمغ و نوعی فیبر چوب برای بهتر چسبیدن مواد به یک دیگر تشکیل شده است. متریال‌ های بسیار زیادی وجود دارند که به این پارکت محبوبیت بخشیده اند. به عنوان مثال پارکت لمینت کفپوشی است که به چسب نیاز ندارد و مانند تکه‌های پازل اجرا می‌شود، بنابراین نصب آن بسیار راحت است و کثیف کاری ندارد. علاوه بر آن دوام فوق العاده، زیبایی منحصر به فرد و شبیه سازی شده به طرح چوب، قیمت مناسب و ارزانی نسبت به پارکت و سایر کفپوش‌ ها دارد.

راهنمای جامع خرید پارکت لمینت

همان طور که پیش تر گفتیم کفپوش تأثیر بسیار قابل توجهی در زیبایی دکوراسیون و کف‌ سازی باکیفیت دارد. به همین دلیل هنگام انتخاب این پارکت چوبی باید به نکاتی از قبیل نوع متریال به کار رفته در آن، طریقه استفاده و محل به کارگیری آن، شیوه تمیز کردن، طرح و رنگ، نحوه نصب و غیره توجه کرد. در ادامه مهم‌ ترین نکات خرید کفپوش لمینت را بیان می‌ کنیم.

رتبه بندی AC: دوام این کفپوش با توجه به عملکرد تولید آن در پنج سطح دسته بندی شده و بر اساس رتبه بندی AC مشخص می‌شود. هرچه AC بالاتر باشد کیفیت کفپوش بهتر و دوام آن بیشتر است، در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. معمولاً برای کاربردهای عمومی مانند داخل ساختمان، آشپزخانه و غیره از لمینت AC3 استفاده می‌ کنند و AC5 نیز برای مراکز تجاری و مانند آن که تردد زیاد است، به کار گرفته می‌ شود.

کیفیت سیستم نصب: این کفپوش‌ها به صورت پازل در هم چفت می‌شود. به همین خاطر حتماً هنگام خرید مطمئن شوید که سیستم قفل آن با کیفیت است و بعد از اجرا شیارهای آن مشخص نمی‌ شود.

ضخامت: هر چه لمینت ضخیم‌تر باشد، شباهت بیشتری به چوب پیدا می‌کند و مانند چوب واقعی صدا را حذب می‌کند. دوام پارکت لمینت ضخیم نیز بیشتر است.

عرض: قبل از خرید این کفپوش باید مشخص کنید آن را برای چه مکان و موقعیتی لازم دارید و بر اساس متراژ محیط قابل اجرا به خرید لمینت با عرض‌های مناسب بپردازید. طبیعتاً عرض‌های بزرگ برای فضای کوچک باعث تحت الشعاع قرار گرفتن آن می‌ شود. پهنای کفپوش در زیبایی ظاهر اتاق نقش تعیین کننده‌ ای دارد.

دوام: هنگام خرید میزان تردد و رفت و آمد بر روی کفپوش را پیش بینی کنید. اگر برای محیط‌های شلوغ به این محصول احتیاج دارید، حتماً نوع با دوام آن را خریداری کنید. هر چند قیمت لمینت در این صورت افزایش می یابد اما در دراز مدت صرفه اقتصادی دارد.

لایه زیر کفپوش: قبل از خرید این پارکت چوبی و اجرای آن حتماً به نوع زیر ساخت آن دقت کنید. اگر قرار است لمینت به صورت مستقیم بر روی کف زمین کار شود، باید از لمینت مهندسی شده استفاده شود و یا کف کار را با یک لایه فوم مانند بپوشانید تا رطوبت به سطح پارکت نفوذ نکند.

انواع پارکت‌های لمینت با کیفیت ایرانی

پارکت لمینت آرتا: پارکت لمینت آرتا از معروف ترین برندهای کفپوش در ایران است. در واقع تنها برندی است که لمینت را با استاندارد AC3 تولید کرده و برای این سطح از کیفیت ضمانت نامه کتبی ۱۰ ساله ارائه می دهد. این پارکت از چهار لایه مختلف تشکیل شده است. تمام این چهار لایه در کنار هم مزایایی از جمله ضد رطوبت بودن، سطح استحکاک بالا، مقاومت عالی در برابر آب، سایش و خط و خش و غیره را برای این پارکت به ارمغان آورده اند. بدنه اصلی لمینت آرتا از جنس اچ دی اف و بهترین استاندارد تخته فیبر می‌ باشد.

پارکت لمینت تکنوفلور: تکنوفلور برترین تولید کننده کفپوش لمینت در کشور است که تمام محصولات خود را در بالاترین کیفیت در سطح استانداردهای بین المللی تولید می‌کند. مهم ترین مزایای کفپوش تکنوفلور، بهره مندی از یک لایه مقاوم در برابر سایش است که در سایر محصولات مشابه ایرانی به ندرت دیده می‌ شود. این شرکت تولید کننده لمینت آن را در رنگ‌ ها و طرح‌ های به روز برای کف و دکوراسیون داخلی با قیمت عالی تولید می‌ کند.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی خرید پارکت لمینت

پس از در نظر گرفتن عوامل مؤثر در انتخاب کفپوش لمینت به برند تولیدکننده و قیمت آن می‌رسیم. پارامترهای مختلفی از جمله نوع بافت، تصویر لایه رویی، ضخامت و غیره در قیمت لمینت نقش دارند. هر برند تولید کننده بر اساس سطح کیفی محصولات خود آن را با ضمانت نامه عرضه می‌کند. گارانتی دوام و ماندگاری این محصول را تضمین می‌کند. اگر می‌ خواهید بهترین پارکت لمینت را با کیفیت عالی، طرح زیبا و مشابه چوب و قیمت مناسب خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی دکورچوب بهترین انتخاب است. این فروشگاه لمینت‌ های باکیفیت ایرانی را با برندهای معروف و گارانتی به مشتری عرضه می‌ کند. قینت محصولات این فروشگاه نیز بسیار عالی است. شما می‌ توانید با کمک فروشندگان متخصص و کاربلد دکورچوب بهترین لمینت را برای طراحی دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بییشتر و مشاهده محصولات دکورچوب کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت این فروشگاه اینترنتی شوید و سایر اطلاعات تماس را در صفحه سایت به دست آورید.

decorchoob.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5286359

منبع: مهر

کلیدواژه: ساختمان سازی کسب و کار خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کار تولید خودرو گروه خودروسازی سایپا فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین صنعت خودروسازی لپ تاپ اسباب بازی ایرانی دکوراسیون منزل ماشین لباسشویی تجهیزات تهویه مطبوع واکسن کرونا مبلمان کفپوش لمینت پارکت لمینت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی