Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شناسایی مخفیگاه متهمان توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف ۵ کیلو گرم حشیش و تریاک از مخفیگاه متهمان خبرداد و گفت: قاچاقچیان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف موتورسیکلت ۴ میلیارد ریالی در محمودآباد

ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد در پی کسب خبری مبنی بر تردد فردی با موتورسیکلت خارجی قاچاق، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت‌های قاچاق طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر یک موتورسیکلت ۶۵۰ سی‌سی ب. ام. و. خارجی فاقد مجوز‌های گمرکی که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده را، کشف کردند.

ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی موتورسیکلت را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

راز ۲۵ فقره سرقت در بهشهر فاش شد

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مزارع و باغات، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرارگرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ گنجی گفت:در تحقیقات بعمل آمده، متهمان به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، شامل ۱۸ فقره سرقت از مزارع و باغات و ۷ مورد سرقت از ساختمان‌های در حال احداث و نیمه کاره اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مرجع قضائی سرقت اموال ماموران انتظامی مرجع قضائی مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان