Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@21:44:08 GMT

اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۲۴۴۱

اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان گفت: اردوی آماه سازی تیم ملی فوتسال از ۲۸ مردادماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شد و امروز به پایان رسید. بعد از دو روز استراحت بلافاصله بازیکنان به اردو دعوت می شوند و تمرینات خود را تا ۶ شهریورماه زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و پس از آن جهت انجام دو دیدار دوستانه عازم بلاروس خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محدودیت زمانی که داشتیم، کادر فنی سعی کرد برنامه ها را به گونه ای پیش ببرد تا حداکثر استفاده از این اردو را داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص البسه تیم ملی فوتسال در اردوی بلاروس گفت: خوشبختانه با مساعدت و دستور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون ، اولین پک البسه آل شپورت برای سفر تمرین و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در بلاروس فراهم شد. همچنین البسه مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی به لحاظ تعداد، سایز و موارد این چنینی به کمپانی ال اشپورت ارائه شده است که پیش  از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی لیتوانی تحویل فدراسیون فوتبال خواهد شد.

کریمیان در خصوص دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس گفت: در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس در مینسک برگزار خواهیم کرد. امیدوارم در این اردو بازیکنان به آمادگی لازم و شرایط بدنی خوبی برسند تا بتوانیم با هماهنگی بیشتری عازم لیتوانی بشویم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال مدیر تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی

وزیر دفاع بلاروس در دیدار امیر آشتیانی گفت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع کشورمان با همتای بلاروسی خود در حاشیه اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آشتیانی با اشاره به ظرفیتهای متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیتهای موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقتنامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین