Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسابقات انتخابی کاراته آقایان در اقدامی قابل تأمل در شرایط قرمز و در روز تعطیلی کرونایی، برخلاف مصوبات ستاد کرونا در استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هفته گذشته ستاد ملی کرونا اعلام کرد که از روز دوشنبه، 25مرداد تا شنبه، 30مرداد کشور تعطیل خواهد بود؛ در همین راستا اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز اعلام کرد که اماکن مسقف و روباز در رشته‌های مختلف ورزشی بخش دولتی، باشگاه‌های خصوصی، استخرهای سرپوشیده و ادارات دارای اماکن ورزشی در سطح شهرستان‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت جامعه در این یک هفته تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز گذشته (شنبه 30 مردادماه) در اقدامی قابل تأمل و برخلاف مصوبات ستاد کرونا، مسابقات انتخابی کاراته آقایان در خانه کاراته سالن تختی سنندج بدون حضور داور، پزشک و بدون مجوز ستاد استانی کرونا برگزار شد، اقدامی که رئیس هیئت کاراته کردستان در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار تسنیم آن را  تأیید کرد.

سهیلا چراغی، رئیس هیئت کاراته استان کردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که آیا برگزاری مسابقه و انتخابی کاراته در روز گذشته (شنبه 30 مردادماه) در سالن تختی سنندج صحت دارد؟ اظهار داشت: تنها مسابقه انتخابی در بین سه وزن آقایان و با حضور کمیته فنی در این سالن برگزار شد.

آغاز رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی کاراته از دوم شهریوردوم شهریور؛ زمان برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته/ سرنوشت کادرفنی تیم ملی بانوان سه‌شنبه مشخص می‌شود؟

رئیس هیئت کاراته استان کردستان با بیان اینکه براساس دستور فدراسیون باید برای هر وزن مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی آقایان که دوم تا پنجم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود، یک نفر معرفی می‌کردیم، تصریح کرد: اگر تیم را معرفی نمی‌کریم، حذف می‌شدیم و کمیته داوران خودشان این انتخابی را برگزار کردند.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا کمیته دارون زیر نظر هئیت استانی فعالیت نمی‌کند، چطور اجازه برگزاری این انتخاباتی در شرایط قرمز و تعطیلی کرونایی را داده‌اید، گفت:  چرا اجازه ندهیم خودمان اجازه داده‌ایم.

چراغی مدعی شد: تعطیلات کرونایی یک هفته بود و تمام شد و برگزاری مسابقه در روز گذشته (شنبه 30 مردادماه) مشکلی نداشت!

گفتنی است، رقابت‌های انتخابی کاراته آقایان استان کردستان در حالی روز گذشته در شرایط قرمز کرونایی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخلاف مصوبه ستاد کرونا برگزار شده، که تمام کشور تعطیل بوده و این تهدیدی علیه بهداشت عمومی محسوب شده که باید مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان و متولیان برگزاری مسابقات پاسخ‌گوی عواقب این اقدام باشند.

انتهی پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابی کاراته استان کردستان شرایط قرمز ستاد کرونا برگزار شد روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود