Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:41:36 GMT

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۵۴۵

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت امسال، ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق این استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: ۱۸ پروژه توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تجهیزات برقی با مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، چهار پروژه در راستای هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال، ۲۳ پروژه در قالب افزایش قابلیت اطمینان شبکه با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و ۱۰ پروژه تأمین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: به‌منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه، مبلغ ۳۵۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: احداث ۲۱۵ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی توزیع برق در نقاط مختلف استان، نصب ۲۵۳ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۴۲ مگاولت آمپر، جذب ۹ هزار و ۹۵۱ اشتراک جدید، برق‌رسانی به چهار روستا و نصب لوازم اندازه‌گیری هوشمند ۱۰۵ انشعاب برق مربوط به چاه‌های آب کشاورزی، در زمره اقداماتی است که از هفته دولت سال قبل تا زمان حاضر به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان هفته دولت پروژه عمرانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان برق رسانی میلیون ریال توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران