Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:43:29 GMT

پورموسوی: الان وقت تسویه حساب شخصی نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۵۴۷

پورموسوی: الان وقت تسویه حساب شخصی نیست

سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به انتقاد از وضعیت این تیم در مقطع نقل و انتقالات پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سیدسیروس پورموسوی که شایعات زیادی درباره آینده همکاری او با صنعت نفت آبادان شکل گرفته، در تازه‌ترین موضع‌گیری خود به انتقاد از شرایط این تیم در برهه نقل و انتقالات پرداخت. 

 

پورموسوی در انتقاد به سیاست نقل و انتقالاتی گفت: متاسفانه در روزهایی که اکثر باشگاه ها در حال جذب بازیکن و تقویت تیم های خود هستند دوباره شاهد فرصت سوزی و بلاتکلیفی در باشگاه صنعت نفت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند دوستان در تلاش هستند تا مشکلات باشگاه را بر طرف کنند ولی مطمئنا راه را اشتباه می‌روند و گمان می‌کنند با اهدای پیراهن، مشکل باشگاه و تیم حل می‌شود.

 

سرمربی فصل گذشته نفت آبادان در ادامه انتقاداتش نسبت به مواضع مدیریتی باشگاه در مسیر تقویت تیم گفت: در صورتی که اگر واقعا به دنبال رفع و برطرف کردن مشکلات بصورت دائمی هستند باید به دنبال اصلاح قانون باشند و اکنون وقت مناسبی می‌باشد برای اصلاح قانون و اجازه ندهند این فرصت سوزی ها و بلاتکلیفی ها بیش از این به باشگاه و هوادارانش آسیب بزند. راه نجات تیم های نفتی فقط اصلاح ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه خواهد بود و بس.

 

پورموسوی با اشاره به استعفای کادر مدیریتی این باشگاه گفت: دوستانی که سال‌ها به دنبال نجات صنعت نفت و تغییر مدیریت بودن کجا هستند یک هفته از استعفا دسته جمعی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گذشت است. پس چرا کسی پاسخگو نیست؟ بدانید هر کسی که باعث این تاخیرها و بلاتکلیفی‌هاست باید به مردم شریف آبادان و هواداران صنعت نفت پاسخگو باشد. اکنون زمان تسویه حساب های شخصی نیست.

صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی سرمربی نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از دقایقی دیگر به مصاف هوادار می‌رود.
 این دیدار ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

تیم صنعت‌نفت آبادان با سه پیروزی، هفت تساوی و ۱۴ شکست و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد.

هوادار، با پنج برد، ۱۰ تساوی و ۹ باخت و کسب ۲۵ امتیاز در رتبه یادهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و در برابر حریفان خود ۲۷ گل زده و ۳۴ گل خورده را در کارنامه دارند.

 فولاد دیگر تیم خوزستانی لیگ نیز فردا ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود. استقلال خوزستان نیز از همین ساعت در اهواز میزبان ملوان بندر انزلی است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست