Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:29:14 GMT

افتتاح ۳۶ پروژه ورزشی هم‌زمان با هفته دولت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۴۷۴۴

افتتاح ۳۶ پروژه ورزشی هم‌زمان با هفته دولت در هرمزگان

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این خصوص اظهار داشت: ۳۶پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته دولت، افزود: ۳۶پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان  در هفته دولت افتتاح می‌شود و اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها در طول این هفته مبارک اجرا می‌گردد، که با توجه به محدودیت‌های کرونایی این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بعضا بصورت مجازی  و وبینار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تلاش کنیم امید را در میان مردم زنده نگه داریم.

امیاری یادآور شد: افتتاح و بهره‌برداری ۳۶ پروژه عمرانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان شامل «۳۳ زمین چمن مصنوعی، دو سالن ورزشی و یک دیوار صخره‌نوردی) از جمله پروژه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است که ارزش آن بالغ بر ۲۵میلیارد تومان آماده بهره‌برداری در هفته دولت می‌باشد که با افتتاح این پروژه‌ها، سرانه ورزشی از ۷۴ صدم مترمربع به ۷۶ صدم مترمربع خواهد رسید و رشد دو درصدی را در سرانه فضاهای ورزشی استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دولت ورزش هرمزگان ورزش و جوانان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

به گزارش خبرآنلاین،این درست که رئیس‌جمهور معتقد به حضور میدانی در سفرها استان‌ها است اما بهتر آن است که به جای اینکه هر ماه یک سفر به استانی صورت بگیرد و هزینه‌هایی نیز در برداشته باشد در تهران نشسته و دستورات را صادر کند و مدیران استانی پیگیری کارها را داشته باشند تا روند بهتری بر کارها حاکم شود.

یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفرهای استانی دولت به روزنامه آرمان ملی گفت: من نفس سفرهای استانی را کار مثبتی می‌دانم، اما اینکه رئیس‌جمهور و تیم همراهمش برای چند بار به یک استان سفر می‌کند بدین معناست که نتوانستند سیستمی را که مشکلات استان حل شود طراحی کنند. برای همین فکر می‌کنند می‌توانند با مراجعات مکرر این مشکلات را حل کنند.

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی بیان کرد: ‌سفرهای استانی دولت برای این است که کارنامه‌ ارائه کنند. وی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کرد که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه 50 میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه 50 میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900411

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت