Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: ساعات کار ادارات از فردا دوشنبه به روال عادی بازگشته و از ساعت 7.30 تا 14.30 خواهد بود و ممنوعیت تردد شبانه نیز با جدیت اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: ممنوع بودن تردد بین استانی تا 5 شهریورماه ادامه دارد و با حضور پر رنگ پلیس در محورها این مصوبه اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ارزیابی های ما نشان می دهد ممنوع شدن ترددها تا 70 درصد در کنترل بیماری و اهداف تعیین شده موثر بوده است و امیدواریم در روزهای آینده نیز این محدودیت موثر باشد تا شرایط را مدیریت کنیم.

حبیبی تصریح کرد: اصناف از امروز فعالیت خود را آغاز کردند اما همچنان رستورانها به صورت بیرون بر فعالیت می کنند و تالارهای پذیرایی، سینماها، سالن های نمایش، باشگاههای بدنسازی و سالن های ورزشی تا پایان هفته تعطیل است.

وی بیان کرد: فعالیت بازار، پاساژهای سرپوشیده، با رعایت پروتکل ها مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با افراد و اصناف برخورد قانونی می شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: ساعات کار ادارات به روال عادی بازگشته و از فردا دوشنبه از ساعت 7.30 تا 14.30 فعالیت می کنند و پنجشنبه ها نیز دایر خواهند بود و در این میان با نظر مدیران تا 50 درصد پرسنل می توانند دورکاری کنند.

حبیبی اظهارداشت: زدن واکسن مانع دورکاری نیست و هر مدیری که تشخحیص داد می تواند از این قابلیت نیز استفاده کند.

وی یادآورشد: با راه اندازی مرکز واکسیناسیون در درمانگاه نیروی انتظامی می توانیم واکسن پلیس را در این مرکز انجام دهیم تا کار شتاب گیرد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اضافه کرد: حضور مردم در بوستانها نگران کننده و خطرناک است لذا شهرداری بایستی در این زمینه با نظارت و کنترل بیشتر از تجمع و حضور خانواده ها در پارک ها بشدت جلوگیری کند.

تردد شبانه از ساعت 22 ممنوع است/ فعالیت صنوف تا 22 

وی گفت: مممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 شب همچنان ادامه دارد و تردد پزشکان و پرستاران و مدیران واحدهای صنعتی با صدور مجوز از سوی فرمانداری ها ممکن خواهد بود و حداکثر فعالیت صنوف نیز تا ساعت 22 تعیین می شود.

حبیبی ضمن تشکر از همکاری ارزشمند اصناف و بازاریان از آنها خواست در ادامه کار نیز این همکاری را ادامه دهند     

وی از خبرنگاران و رسانه ها نیز خواست همچون گذشته در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تلاش کنند تا مردم رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند زیرا هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری می تواند شرایط را بحرانی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی ستاد کرونای استان قزوین تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان مدعی شد که پس از خروج آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از چین و بازگشت به واشنگتن، پکن تحرکات نظامی خود را حوالی جزیره تایوان از سر گرفته است.

وزارت دفاع تایوان مدعی شد که چین امروز با ۲۲ هواپیمای نظامی از جمله جنگنده‌های سوخو-۳۰ حوالی تنگه تایوان تردد داشته و ۱۲ فروند از این جنگنده‌ها نیز از «خط میانه» عبور کرده‌اند.

این خط فرضی زمانی مرز غیررسمی بین چین و تایوان محسوب می‌شد که هیچکدام از طرفین حق عبور از آن را نداشتند اما نیروی هوایی چین با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز جدایی‌طلبان تایوان، تردد نظامی از این منطقه را تشدید کرده است. چین تاکید کرده است که این خط فرضی را به رسمیت نمی‌شناسد.

آمریکا به‌رغم اینکه با جزیره تایوان روابط دیپلماتیک رسمی ندارد اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حامی بین‌المللی این جزیره محسوب می‌شود. بلینکن در سفر به چین بدون اشاره به تبادل تسلیحاتی بین واشنگتن و تایوان، مدعی شد که حفظ صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان، «اهمیت حیاتی» دارد!

چین جزیره تایوان را بخشی از قلمرو خود می‌داند و هرگونه روابط سیاسی سطح بالای سایر کشورها با این جزیره خودمختار به ویژه فروش سلاح از واشنگتن به آن را نقض اصل «چین واحد» تلقی می‌کند. «لای چینگ‌ته» رییس تازه‌منتخب جزیره تایوان، ۲۰ ماه مه در انتخابات پیروز شد. پکن این فرد را عنصری جدایی‌طلب و خطرناک توصیف کرده است.

کد خبر 6089788

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان