Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز دانش روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان وبلوچستان هزینه ابلاغی طرح ۲۱۶ میلیارد ریال و طول مسیر پلکانی فیبر ۹۵ کیلومتر و طول مسیر کر تاریک ۴۸۵ کیلومتر( از یک مرکز مخابراتی تا سایت مرکزی کر تاریک گفته می شود) است.

وی بیان کرد: به منظور دسترسی اهالی روستایی سطح شهرستان سرباز به شبکه پهن باند و همچنین توسعه زیرساخت ارتباطی و پایداری ارتباطات منطقه، اجرای فیبر نوری خاکی در مسیر  اصلی  کافه بلوچی- جشتگان- کارچان- باتک- کلات سرباز - شاردر با اتصال کلیه سایتهای جاده ای و روستایی فرعی به فاصله چهار کیلومتر از مسیر یاد شده ( اعم از اپراتور های  همراه اول، ایرانسل،  های وب و مراکز تلفن ثابت) از محل مصوبات سفر  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان در دیماه ۱۳۹۹ اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای یکهزار و۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری خاکی در سطح استان در قالب طرح توسعه خدمات عمومی و اجباری USO،  تامین اعتبار و به شرکت مخابرات ایران ابلاغ گردیده و برای تسریع در روند اجرایی پروژه هماهنگی لازم با قرارگاه خاتم الانبیا جهت آغاز عملیات اجرایی بعمل آمده است.

وی از تلاشهای مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان و قرارگاه خاتم الانبیا برای آغاز این پروژه مهم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه  شهرستان سرباز حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که فقط ۲ هزار نفر آن در شهر و بقیه در سطح ۴۴۰ روستا سکونت دارند، افزود: سرباز روستایی‌ترین شهرستان کشور است به همین سبب نیاز به تلفن و اینترنت پرسرعت و پایدار برای انجام امور لازم برای روستاییان یک ضرورت مهم است.

به گزارش ایرنا شهرستان‌ سرباز ۲۰ اسفند ۹۸ از شهرستان راسک منفک و از بخش به شهرستان ارتقا یافت و دارای چهار بخش شامل مرکزی، مینان، کیشکور و نسکند است که پرآب ترین و طویل ترین رودخانه استان را دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه شرکت مخابرات ایران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه شرکت مخابرات ایران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان