Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فرآیندها برای خرید آلبوم از ناشران موسیقی ایران که فراخوان آن چندی پیش منتشر شده بود، توضیح داد: خرید آلبوم از ناشران موسیقی جزوی از برنامه‌ها و وظایف انجمن موسیقی ایران است که فرآیند حمایتی و تامین بودجه آن توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرآیند خوشبختانه از مدتی پیش اتفاق افتاد و ما توانستیم بودجه‌ای را در این زمینه فراهم کرده و آلبوم‌های منتشر شده توسط شرکت‌های مختلف تولید آثار موسیقایی را خریداری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فراخوان منتشره شده، امروز (دوشنبه اول شهریور) آخرین مهلتی است که ناشران می‌توانند نسبت به اعلام و معرفی پنج اثر از آثاری که تاکنون منتشر کرده‌اند اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا تاکنون نزدیک به ۲۴ شرکت برای فروش آلبوم‌هایشان اعلام آمادگی و آثارشان به انجمن موسیقی معرفی کرده‌اند. این در حالی است که طبق تازه‌ترین آماری که تا به امروز احصا شده نزدیک به ۲۴۴ آلبوم به انجمن معرفی شده‌اند که ما می‌توانیم ۱۵۰ اثر را برای خرید مورد بررسی قرار دهیم.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران بیان کرد: بر اساس «طرح حمایت سالانه آثار موسیقایی ناشران ایران» تمامی ناشران حوزه موسیقی در این مدت می‌توانستند با ارسال فهرست پیشنهادی خود به انجمن موسیقی در این طرح شرکت کنند. این در حالی بود که فهرست پیشنهادی آلبوم‌های ناشران و تعداد هر اثر با توجه به آثار منتشر شده پنج سال گذشته هر ناشر و یا ۱۰ عنوان پیشنهادی به انتخاب ناشر بود. ذکر این توضیح نیز لازم است که تمامی آثار منتشر شده در حوزه‌های موسیقی کلاسیک ایرانی، کلاسیک غربی، نواحی و تلفیقی می‌توانستند برای حمایت در فهرست پیشنهادی ناشران قرار گیرد.

نیکنام انزابی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بر اساس فراخوان منتشر شده، قیمت خریداری شده هر اثر توسط انجمن موسیقی بر مبنای عرف پخش آثار موسیقایی، با ۳۰ درصد تخفیف از قیمت فروش قطعی هر اثر در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی خواهد بود. میزان حمایت و انتخاب آلبوم هم بر عهده شورای خرید آثار بوده که این حمایت با توجه به نیاز، پخش محصولات و شیوه توزیع بررسی خواهد شد. این در حالی است که طی روزهای آینده و بعد از پایان مهلت فراخوان آمار دقیق‌تری از میزان آثار ارسال شده، آثاری خریداری شده به همراه اسامی آثار اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5287178 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نیکنام انجمن موسیقی ایران آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی نواحی موسیقی تلفیقی موسیقی کلاسیک محرم 1400 حسینیه مهر تئاتر ایران ویروس کرونا بازیگر سینما رادیو ایران تعزیه موسیقی آئینی موسیقی ایرانی فرشته طائرپور برنامه رادیویی عاشورا فیلم کوتاه امام حسین ع انجمن موسیقی موسیقی ایران منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره "سفیر تراز جمهوری اسلامی" به همراه مسابقه شبیه سازی در دانشگاه امام صادق(ع)

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت 1403 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر
3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»