Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سازمان جهادکشاورزی استان، عطاءالله ابراهیمی افزود: از این تعداد ۳۴ طرح بهره‌برداری و ۲ طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: از طرح‌های قابل افتتاح ۱۸ طرح در بخش آب و خاک، ۱۲ طرح در بخش تولیدات گیاهی، سه طرح در بخش تولیدات دامی و یک طرح در بخش شیلات و آبزیان است که در هفته دولت به بهرداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی به کلنگ‌زنی۲طرح کشاورزی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طرح گاوداری صنعتی سیرک شهرستان شهرکرد با ظرفیت سه هزار راس و طرح آبیاری چشمه چپ شهرستان کوهرنگ در سطح ۲۸/۵ هکتار در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود. 

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری میزان اشتغال این طرح‌ها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم یک‌هزار و ۳۵۵ نفر عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۸۳ خانوار در۴۴روستا از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶۷ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات در استان در حوزه کشاوری فعالیت دارند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت چهارمحال وبختیاری وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت چهارمحال وبختیاری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر