Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:41:42 GMT

آغاز عملیات امنیتی در «الطارمیه» با همکاری اهالی منطقه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۸۳۳

آغاز عملیات امنیتی در «الطارمیه» با همکاری اهالی منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان بازدید از مقر فرماندهی نظامی در الطارمیه و نشست با فرماندهان امنیتی این کشور، آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه را اعلام کرد. این عملیات با همکاری اهالی منطقه الطارمیه و برای نابودی بقایای گروه های تروریستی در این منطقه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی الکاظمی ضمن اعلام آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه افزود: ما باید نسبت به نظرات افراطی هوشیار باشیم، نظرات و خواسته هایی که به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی میان ملت عراق و برانگیختن فتنه طائفه ای هستند. این نظرات از سوی همه مردود است. عراقی ها ثابت کرده اند که در برابر خطابه های مغرضانه و گمراه کننده چند پاره نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: عراق در حال حاضر شرایط واقعاً حساسی را طی می کند و ما توانستیم بر شماری از چالش های داخلی و خارجی فرا روی عراق غلبه کنیم. دو ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام باقی مانده است، انتخاباتی که منجر به تشکیل دولت جدید خواهد شد.

مصطفی الکاظمی افزود: ما برای تاسیس دولتی قدرتمند و موفق همراه با نهادهای پویا و فعال تلاش می کنیم و این جز با مشارکت و آگاهی و هوشیاری شهروندان عراقی محقق نخواهد شد. عراقی ها در برابر یک نقطه عطف تاریخی بزرگ قرار دارند و همه باید برای تحقق منافع ملی و عبور از مرحله سخت کنونی با یکدیگر همکاری کنند.

کد خبر 5287372

منبع: مهر

کلیدواژه: الطارمیه عراق مصطفی الکاظمی افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق لبنان رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان روسیه فرودگاه کابل جو بایدن ایران تحولات افغانستان آلمان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق