Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:10:35 GMT

چشم نگران تاتنهام و کره جنوبی به ساق‌‌های سون

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۹۳۶

چشم نگران تاتنهام و کره جنوبی به ساق‌‌های سون

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، برای بازی های مقدماتی جام جهانی قطر به تیم ملی کشورش دعوت شده، اما نگرانی هایی در رابطه با مصدومیت او وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین با وجود نگرانی از مصدومیت پس از پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل ولورهمپتون، در دو دیدار ابتدایی مرحله بعدی از رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا در ترکیب کره جنوبی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ستاره 29 ساله روز یکشنبه در مولینکس و در حالی که اسپرز دومین برد خود در این فصل را به دست آورد، در دقیقه 72 تعویض شد و جای خود را به هری کین داد.

 

 

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، پس از بازی درباره وضعیت سون به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر او خوب است.

هنگام گرم کردن او احساس عجیبی داشت اما خوب بازی کرد. نمی دانم. باید اول وضعیت او را معاینه و ارزیابی کنیم."

 

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، امروز سون را نیز در لیست 26 نفره خود برای بازی با عراق و لبنان که به ترتیب در تاریخ دوم و هفتم سپتامبر برگزار خواهند شد، دعوت کرد.

 

 

بنتو به خبرنگاران گفت: "به نظر من سانی در وضعیت خوبی است، تا آنجا که من می دانم هیچ مشکلی ندارد."

 

او در بازی اول برای تاتنهام 90 دقیقه بازی کرد، دیروز هم 70 دقیقه بازی کرد، بنابراین به نظر من او خوب است و من هیچ اطلاعاتی در مورد مصدومیت احتمالی او ندارم. "

 

با توجه به استعداد قابل توجه تهاجمی اش، سون برای بنتو انتخابی واضح است. اما این مهاجم در میان گمانه زنی ها مبنی بر احتمال آسیب دیدگی پای چپ به خانه باز خواهد گشت.

 

احتمال می رود که ستاره محبوب کره ای از ناحیه همسترینگ چپ دچار مصدومیت شده باشد. او بازی را با بانداژی واضح در آن ناحیه از پایش آغاز کرد و هنگام بیرون رفتن از زمین نیز به نظر می رسید دچار ناراحتی است.

 

سون 91 بازی با پیراهن تیم ملی کره جنوبی دارد و همچنین یک بازیکن کاملاً حیاتی و کلیدی برای اسپرز است.

اگر هری کین قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در هفته آینده راهی منچسترسیتی شود، اهمیت سون هیونگ مین برای تاتنهام دو چندان خواهد شد.

 

با توجه به اهمیتی که سون برای تاتنهام و کره جنوبی دارد، نگرانی هایی در رابطه با وضعیت مصدومیت او  در هر دو تیم وجود دارد. مخصوصا که با شروع فصل جدید لیگ برتر، او تا پیش از تعطیلات بازی های ملی و ملحق شدن به تیم ملی کشورش، فرصتی برای استراحت و ریکاوری نخواهد داشت.

 

 

تاتنهام کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود