Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دبیر خانه ۳۵۳۵ شهید استان با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان از سال گذشته آغاز شده است، گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری این کنگره در استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان امسال در زنجان برگزار می‌شود که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برنامه‌های مختلفی تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه استان زنجان گفت: برنامه‌های یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مزار شهدای گمنام، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هدیه چادر مشکی و نماز به بانوان به نان شهیدان در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از برنامه‌های مختلف کنگره است.

طهماسبی با بیان اینکه ۲۲ کمیته در خصوص کنگره تشکیل و مسئولان ادارات رئیس این کمیته‌ها هستند، تاکید کرد: زمان دقیق برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان هنوز معلوم نیست.

وی گفت: اقدامات اجتماعی خوبی به مناسبت برگزاری کنگره شهدا از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های آبرسانی انجام شده است.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۳۰ فعالیت اجتماعی و فرهنگی به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تولید محتوا از سوی رسانه‌ها ضروری است.

طهماسبی بر لزوم ضرورت جریان سازی در خصوص برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: بزرگترین برنامه فرهنگی استان امسال برگزار می‌شود.

وی بر لزوم معرفی کتب و اسناد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به عنوان برجسته‌ترین رویداد در سال جاری در استان است و عموم مردم از طریق فعالیت رسانه‌ای مطلوب باید نسبت به این موضوع واقف باشند.

جانشین سپاه استان زنجان بر لزوم ضرورت امید بخشی از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری ختم قرآن، زیارت عاشورا، نذر صلوات، توزیع غذا، اهدای بسته‌های بهداشتی، اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های شهدا، بازسازی مزار شهدا، برگزاری حلقه‌های تربیتی و فعال سازی گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

طهماسبی با بیان اینکه رهبری بر امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: رهبری بر این امر تاکید دارند که رسانه‌ها باید نشاط و آرامش را در جامعه تقویت کنند.

وی بر لزوم تولید محتوای رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، گفت ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.

کد خبر 5287364

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید ابوالفضل طهماسبی محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها مراسم عزاداری شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا جانشین سپاه استان زنجان ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید برگزاری کنگره رسانه ها بر لزوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد