Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جامع بازرگـانی وخدمـات از تاریخ ١٣ شهریورماه به مدت ٢٠ روز در سراسر کشور با مراجعه مستقیم آمارگیران به کارگاه و تکمیل پرسشنامه انجام می‌شود.

 مرکز آمار ایران به عنوان متولی اصلی تأمین آمار‌های مورد نیاز برنامه‌ریزان، هر سال طرح‌های آماری مختلفی را به اجرا درمی‌آورد که در همین راستا اجرای طرح جامع آمارگیری از کارگاه‌های بازرگانی و خدمات در دستور کار مرکز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای تامین نیاز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ٥ فعالیت از طرح جامع جامع بازرگانی و خدمات در قالب یک پرسشنامه مجزا طراحی شده که نتایج آن به حوزه حساب‌های اقماری گردشگری اختصاص می‌یابد.

این طرح برای اولین بار درسال ١٣٩٤ درسطح قسمت اعظمی از کد‌های بازرگانی وخدمات اجرا شد و در سال‌های ١٣٩٥و ١٣٩٧و ١٣٩٨ به همین روش به اجرا در آمده است.

اهداف مختلفی در این طرح مدنظر است که از آن جمله می‌توان به تعیین ارزش افزوده، ارزش تشکیل سرمایه ثابت، ارزش مصارف واسطه‌ای، ارزش ستانده، حجم اشتغال، تعداد کارکنان، بهره‌وری نیروی کار، ویژگی‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشخصات مدیر کارگاه اشاره کرد که به تفکیک تمامی کد‌های طرح قابل انتشار است.

سمینار آموزشی طرح مزبور در تاریخ ٢و٣ شهریور ماه توسط مرکز آمار ایران و به صورت غیر حضوری (مجازی) برای کارشناسان معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها برگزار خواهد شد.

این طرح از تاریخ ١٣ شهریورماه به مدت ٢٠ روز در سراسر کشور با مراجعه مستقیم آمارگیران به کارگاه و تکمیل پرسشنامه انجام می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی