Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:39:39 GMT

فعالیت ششمین دوره شورای شهر اردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۲۲۲

فعالیت ششمین دوره شورای شهر اردستان آغاز شد

فرماندار اردستان شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: نخستین نشست رسمی اعضای شورای اسلامی شهر اردستان عصر امروز در شهرداری برگزار شد که با رای اکثریت اعضاء محسن قاسمی به عنوان رییس شورای شهر اردستان انتخاب شد.

حمیدرضا تاملی افزود: در این نشست، معین مهدانیان به عنوان نایب‌ رییس و سیدحسین صمیمی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اردستان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مصطفی ایراندوست و منصور عالیشان نیز به ترتیب به عنوان منشی‌ و عضو شورا انتخاب شدند.

به گفته وی، در نخستین نشست شورای اسلامی شهر اردستان، مهدی نعنایی تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری اردستان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۶۵ روز و پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام تکلیف انتخابات پرحاشیه شورای اسلامی شهر اردستان مشخص شد.

در انتخابات ششمسن دوره شورای اسلامی شهر اردستان یکی از نامزدها با شمارش آرا با ۲ هزار و ۵۹۹ رای به عنوان دومین نفر انتخاب شد که پس از بررسی شکایات از سوی هیات نظارت، از انتخابات و عضویت در شورای شهر اردستان کنار گذاشته شد.

با اعلام نتیجه نهایی شمارش ۱۶ دصندوق ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردستان از سوی فرماندار این شهرستان، منصور عالیشان با سه هزار و ۵۴ رای، سیدحسین صمیمی با ۲ هزار و ۳۷۶ رای، مصطفی ایراندوست با ۲ هزار و ۱۶۷ رای، معین مهدانیان با ۲ هزار و ۱۵۱ رای و محسن قاسمی با یک‌هزار و ۸۰۶ رای به ترتیب بیشترین رای را کسب کردند و به عنوان پنج عضو شورا معرفی شدند.

همچنین حسینعلی جوادی یا یک‌هزار و ۶۴۰ رای، حسین مظلوم با یک‌هزار و 545 رای و سیدمحسن امین با یک‌هزار و 355 رای و قرار گرفتن در رده‌های ششم تا هشتم، به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

شهرستان اردستان با بیش از ۹۶ درصد بیشترین مشارکت در بین شهرستان‌های استان اصفهان را در انتخابات ۱۴۰۰ داشت.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

شهر اردستان با افزون بر ۱۶ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فرمانداران اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فرمانداران شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فرمانداران اردستان شورای اسلامی شهر اردستان شورای شهر اردستان ۲ هزار ششمین دوره انتخاب شد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است