Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام شیرازه‌محبت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۴۱ پروژه عمرانی با صرف ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، ۶ پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با ۸۰ میلیارد ریال و  یک پروژه آموزشی با ۱۱ میلیارد ریال است که در طول این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مجموع برای این طرح‌ها ۳۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در قالب این طرح ها همچنین سه طرح گاز رسانی به روستاها و ۱۲ طرح مخابراتی نیز به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح  آنها شاهد بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان میاندوآب از نعمت گاز و پوشش ۱۰۰ درصدی مناطق شهری و ۹۰ درصدی روستاها از اینترنت پرسرعت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی تمامی روستاهای میاندوآب از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، اظهار داشت: ۶ طرح برق‌رسانی، طرح‌های عمران شهری، طرح‌های بهسازی مساکن روستایی و آسفالت معابر روستایی از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری طی هفته دولت در میاندوآب است.

فرماندار میاندوآب‌ اضافه کرد: در کنار طرح‌های یاد شده یک باب مدرسه ۶ کلاسه روستایی با صرف ۱۱ میلیارد ریال در روستای "تپه‌چلیک" و سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای "سوگلی‌تپه" و "گوگ‌تپه" با صرف هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هرکدام با زیربنای ۶۰ متری افتتاح می شود.

شیرازه‌محبت اظهار داشت: همچنین تاسیسات جمع آوری فاضلاب نیز که از نیازهای ضروری در میاندوآب به شمار می‌رود، با احداث شبکه جمع آوری به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی، برنامه‌های هفته دولت متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، افزود: در راستای مدیریت بهتر این بیماری، برگزاری برنامه‌ها در هفته دولت در میاندوآب براساس پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت شدید خواهد بود و در هر حوزه با حضور مدیر متولی و تعدادی از مدیران برگزار خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها محمدجواد باهنر هفته دولت توسعه ایران آذربایجان غربی افتتاح طرح میاندوآب محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد باهنر هفته دولت توسعه ایران محمدجواد باهنر هفته دولت توسعه ایران آذربایجان غربی افتتاح طرح میاندوآب محمدعلی رجایی بهره برداری می رسد میلیارد ریال هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد