Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:17:00 GMT

طرح تفصیلی نقده به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۷۴۷۱

طرح تفصیلی نقده به تصویب رسید

سیدمحسن حمزه لو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی و تصویب طرح‌ توسعه شهر نقده جهت پاسخگویی به نیازهای شهروندان برای سکونت بهینه و برخورداری مناسب از امکانات شهری تصویب و در اولویت رویکردهای کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات تهیه طرح تفصیلی این شهر در چارچوب طرح جامع انجام شده، بیان کرد: این طرح با مشخصات جمعیت افق طرح ٩۶ هزار و ٧۵٠ نفر برای سال ١۴١٠ در مساحت یک هزار و ۴٧ هکتار در قالب ٣ منطقه، ۶ ناحیه و ١٨ محله شهری به همراه پنج محدوده‌ نیازمند بازآفرینی شهری به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در طرح تفصیلی تکلیف تمامی اراضی به لحاظ کاربری، تراکم ساختمانی و گذربندی مشخص شده و به عنوان یک سند در دستور کار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد.

حمزه لو گفت: همچنین موضوع تغییرات طرح تفصیلی شهرستان خوی و پرونده‌های درخواستی شهرداری این شهر در این جلسه کمیسیون ماده ۵ مطرح شد.

وی افزود: طرح‌های تفصیلی شهری ابتدا در کمیته‌های تخصصی بررسی و سپس در کمیسیون ماده ۵ تصویب می‌شود و در صورت مغایرت اساسی میان طرح تفصیلی با طرح جامع شهر مربوطه، مرجع تصویب نهایی طرح تفصیلی، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران تعیین شده است.

نقده از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها نقده آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی نقده آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه