Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:56:47 GMT

اجحاف تیم دانشگاه آزاد در حق کشتی گیران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۳۱۷

اجحاف تیم دانشگاه آزاد در حق کشتی گیران

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم کشتی دانشگاه آزاد نسبت به پرداختی‌های صورت گرفته توسط مسئولان این تیم در نوزدهمین و بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، اعتراض خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

بر همین اساس علیرضا رضایی سرمربی پیشین تیم کشتی دانشگاه آزاد با تائید این خبر افزود: متأسفانه باشگاهی که ادعای فرهنگ، جوانمردی و سازندگی در کشتی را دارد از آزادکاران این تیم که در دو سال گذشته در لیگ برتر کشتی گرفته اند مبالغی را تحت عنوان بیمه کسر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه متولیان باشگاه دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند از مبالغ سال اول کشتی گیران ۱۷.۵ درصد و از مبلغ قرارداد سال دوم این بچه‌ها ۲۷.۵ درصد به عنوان بیمه کسر کنند.

نایب قهرمان المپیک ادامه داد: این موضوع کاملاً غیر قانونی است و ما تصمیم داریم حتی از طریق شکایت و راه حل‌های قانونی از کسر این مبلغ جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه چند نفر از آزادکاران تیم دانشگاه آزاد به تازگی در رقابت‌های جوانان جهان به مدال رسیدند تاکید کرد: مطمئناً حق این آزادکاران آینده ساز نیست که در پرداخت حق و حقوق شان اجحاف شود. مگر این کشتی گیران در طول یک فصل چقدر دستمزد می‌گیرند که حالا باشگاه دانشگاه آزاد قصد دارد مبالغی هم تحت عنوان بیمه از آنهاکسر کند.

نفر سوم رقابت‌های جهانی در ادامه عنوان کرد: آقای تهرانچی ریاست دانشگاه آزاد همواره نسبت به ورزشکاران به ویژه کشتی گیران لطف داشتند، اما گویا این تصمیم غیر قانونی توسط مدیران زیر مجموعه وی اتخاذ شده که واقعاً به نام و اعتبار این باشگاه ضربه خواهد زد.

رضایی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در مقابل تصمیم غیر منطقی مسئولان دانشگاه آزاد کوتاه نخواهیم آمد و اجازه نمی‌دهیم حق و حقوق کشتی گیران پایمال شود.

بیشتر بخوانید

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد: پایبند به چرخه انتخابی هستم/ خودم را عقل کل نمی‌دانم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی دانشگاه آزاد کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود