Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو مذاکراتی که نسبت به انتقال مشکلات لرستان به رئیس جمهور صورت گرفت و همچنین اعلام رئیس جمهور در سخنرانی ۳۰ مرداد ماه در مجلس مبنی بر دیده شدن لرستان به عنوان یک استان ویژه در راستای جبران عقب افتادگی‌های تاریخی نسبت به دیگر مناطق کشور، اعضای مجمع نمایندگان لرستان در مجلس، نامه‌ای را به رئیس جمهور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این نامه ضمن تقدیر از این ابتکار رئیس جمهور و همچنین تشکر از اینکه لرستان به عنوان یکی از استان‌هایی که می‌تواند به عنوان استان ویژه مطرح شود، خواهان این شدیم که این اقدام و ابتکار سرنوشت ساز ایشان در همین آغازین روزهای شروع کار دولت تصویب و ابلاغ شود و استان لرستان از استاندار ویژه با اختیارات ملی، تصمیم گیری ملی و حضور در هیئت دولت برخوردار شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ادامه داد: در این راستا انتظار داریم که رئیس جمهور محترم همان طور که در سخنرانی عمومی بیان فرمودند در عمل هم این اقدام را سریع‌تر انجام دهند.

گودرزی با تاکید بر اینکه ما از سوی مجمع و بنده نیز به عنوان مسئول مجمع نمایندگان لرستان این موضوع را دنبال خواهم کرد و از شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان، معاون امور مجلس و دیگر ارکان دولت موضوع را پیگیری خواهم کرد تا این کار را بتوانیم به نتیجه برسانیم و از این منظر لرستان دچار تحول شود و توازن در توسعه نسبت به دیگر استان‌های کشور برسد.

کد خبر 5288183

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان لرستان حسین گودرزی استانداری لرستان رئیس جمهور اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا محرم 1400 عاشورا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا هفته دولت بوشهر ماه محرم عکس استانها کرمانشاه مراسم عزاداری گرگان خطبه های نماز جمعه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست