Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله لوازم یدکی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: با هدف حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده " قلعه کعبی" شهرستان بهبهان، یک دستگاه وانت مزدا حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقادیری لوازم یدکی مستعمل خودرو (سیلندر، گیربکس و دیگر قطعات مربوطه) قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و یک متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: سارق مزبور در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان مسلح موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سال ۱۳۹۹ در یکی از مناطق شهرستان اهواز، کاراگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی یک باند سارقان حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تلاش مجدانه محل اختفاء ۴ نفر عضو این باند را در یکی از روستا‌های توابع شهرستان شوش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس نظر به مستندات و قرائن موجود به ۴ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شدند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

باند سارقان سابقه دار در مسجدسلیمان متلاشی شد

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات فنی و کار اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، کنتور آب، لوله و اتصالات آب و شیرآلات گاز معترف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق دستگیری سارق دستگیر کردند تشکیل پرونده دستور کار مرجع قضائی قضائی طی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان