Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:59:36 GMT

ستاد اجرایی فرمان امام ۳ میلیون سرم وارد و توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۹۳۷

ستاد اجرایی فرمان امام ۳ میلیون سرم وارد و توزیع کرد

به گزارش ایرنا، عارف نوروزی روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های توسعه‌ای شرکت پخش البرز وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: در پخش البرز امکان تامین دارو برای ۱۲ هزار نقطه در کشور را داریم. امروز برای توزیع دارو حدود ۴۱ خودرو یخچال دار را به مجموعه پخش البرز اضافه کردیم و برای افزایش ظرفیت توزیع مواد غذایی و دارویی در این مجموعه سرمایه گذاری مناسبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد احسان برکت و گروه اقتصادی تدبیر از بازوان ستاد اجرایی هستند. اکنون شرکت پخش البرز با پوشش ۶۲ هزار نقطه در کشور شامل ۵۰ هزار نقطه برای تامین مواد غذایی و ۱۲ هزار نقطه برای تامین داور خدمات رسانی می‌کند.

نوروزی گفت: پخش البرز توانایی توزیع سریع دارو به تمام نقاط کشور را دارد و می‌تواند با سرعت فوق العاده‌ای اقلام را به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها در سطح کشور برساند.

مدیر عامل شرکت پخش البرز نیز اظهار کرد: در مراسم امروز/سه شنبه  از سامانه هوشمند (مسیریابی توزیع بهینه کالا و مدیریت و کنترل ناوگان توزیع) رونمایی شد و همچنین عملیات ساخت مراکز توزیع شیراز و ارومیه (کلنگ زنی ساخت مراکز توزیع شیراز به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

عقیل آرین نژاد افزود: کلنگ زنی مرکز توزیع ارومیه به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۵۴۰۰ متر مربع انباری و اداری و اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح های نوسازی و بهسازی مجتمع انبارهای تهران، بهره برداری از طرح های توسعه و نوسازی تجهیزات انبار، بهره برداری از ۴۱ دستگاه خودرو جدید سنگین و نیمه سنگین و افزایش ظرفیت ناوگان توزیع زنجیره سرد به میزان ۲۶۴ تن و ایجاد افزایش ظرفیت توزیع اورژانسی دارو در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و نو سازی و توسعه ناوگان توزیع زنجیره سرد در مناطق محروم از دیگر طرح های قابل افتتاح شرکت پخش دارویی البرز در سراسر کشور است.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع سلامت دکتر سید رضا شجاع الساداتی و همچنین کارمند آزاده و جانباز دفاع مقدس اسماعیل بیک زاده تحلیل شد.

برچسب‌ها اقلام دارویی شهر تهران ریاست ستاد اجرایی فرمان امام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلام دارویی شهر تهران ریاست ستاد اجرایی فرمان امام اقلام دارویی شهر تهران ریاست ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی پخش البرز هزار نقطه شرکت پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢۶ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از افزایش ٧۶٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پست‌های فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان اینکه ١٢٩۴ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق، جمعاً ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می‌یابد.

رجبی مشهدی با اشاره به فناوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می‌رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره‌گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

کد خبر 6088968 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی