Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در گفت و گویی خبری افزود: این طرح‌ها شامل ۵۶ طرح اقتصادی و تولیدی  با ۷۷۵ میلیارد تومان و ۱۶۵ طرح عمرانی با حدود سه هزار میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: با اینکه طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی از چند ماه اخیر در استان افتتاح شده ، این طرح‌های آماده افتتاح نیز به صورت مجازی در هفته دولت بهره‌برداری شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهارکرد: این طرح‌ها در در زمینه‌های مختلف بوده و در آینده نزدیک با فروکش کردن کرونا با حضور مسئولان ملی رسما به بهره‌برداری می‌رسد.

بهنامجو پروژه‌های زیرساختی از جمله چهارخطه کردن راه‌های استان را از جمله طرح‌های آماده افتتاح در هفته دولت دانست و گفت: در این هفته ۲۰ کیلومتر از اجرای چهارخطه راه‌های استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: چهار سال پیش ۵۰ کیلومتر بیشتر راه چهارخطه در استان نداشتیم که در این چند سال اخیر با همکاری مسئولان و نمایندگان در استان میزان راه‌های چهارخطه به  ۱۸۵ کیلومتر رسیده است.

استاندار اردبیل اظهارکرد: بر اساس وعده اجرای ۶۰ کیلومتر راه چهارخطه در استان که به مردم داده شده ، ۲۰ کیلومتر در هفته دولت و ۴۰ کیلومتر بعدی تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

بهنامجو همچنین به روند اجرای راه‌آهن اردبیل _ میانه اشاره کرد و گفت: راه‌آهن از لحاظ زیرسازی بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارد و روسازی بیش از ۷۰ کیلومتر از ۱۷۳ کیلومتر انجام شده است.

وی بیان کرد: تورم بازار  موجب کندی اجرای راه‌آهن شده و ۹۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این پروژه تکمیل شود.

استاندار اردبیل به بروز برخی مسائل پیمانکاری در بروز کندی روند اجرای راه‌آهن اشاره کرد و از آمادگی دولت برای تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه خبرداد.

وی اظهارکرد: تمام تلاش مسئولان در سال جاری برای تکمیل این پروژه معطوف است و مصمم هستیم که پروژه راه‌آهن جمع شود.

بهنامجو همچنین با ارائه گزارشی از اجرای زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی گفت: جاده دسترسی تمام شده و برق ، آب ، فیبر نوری و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های داخل منطقه ویژه نیز تا ۲۰ روز دیگر تکمیل و برای سرمایه‌گذاری مهیا می‌شود.

بهنامجو بیان کرد: در این منطقه سرمایه‌گذاری برای تولید محصولات صادرات محور انجام می‌شود که اجرای کارخانه کریستال با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر در فاز اول از جمله این واحدها است.

وی در ادامه به پیگیری برخورداری استان از مزیت مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: دولت کارهای مطالعاتی را در این خصوص انجام می‌دهد و نقطه شروع  منطقه به دلیل وجود گمرک از بیله‌سوار خواهد بود.

وی افزود: نقطه آغازین این منطقه هر نقطه باشد ، نباید نگران بود ، چون در آینده امکان افزایش سطح خواهد داشت.

برچسب‌ها هفته دولت توسعه ایران استان اردبیل افتتاح پروژه اينفوگرافیک هفته دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت توسعه ایران استان اردبیل هفته دولت توسعه ایران استان اردبیل افتتاح پروژه میلیارد تومان هفته دولت راه آهن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ