Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جماران به نقل از روسیا الیوم نوشت: وزارت خارجه الجزایر خبر داد که این کشور روابط دیپلماتیک خود با مراکش را قطع کرده است.

«رامتان لامامر» اوزیر امور خارجه الجزایر  در کنفرانس خبری گفت: الجزایر تصمیم گرفته است که روابط دیپلماسی با مراکش را قطع کند.

وزیر امور خارجه الجزایر مراکش را به اقدامات خصمانه علیه کشور متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه الجزایر با اعلام این موضوع تأکید کرد که تلاش‌های این کشور در اتحادیه آفریقا برای جلوگیری از اعطای عضویت ناظر به اسرائیل ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که ریاست جمهوری الجزایر روز ۲۸ مرداد دو گروه تروریستی که از سوی مغرب و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند را به دست داشتن در آتش سوزی‌های اخیر این کشور متهم کرد.

دربیانیه ریاست جمهوری الجزایر آمده بود: پلیس ۲۲ نفر را به ظن دست داشتن در این آتش سوزی‌ها دستگیر کرده که مسئولیت اصلی این آتش سوزی ها برعهده دو گروه «رشاد» و «الماک» است.

کد خبر 622490 برچسب‌ها الجزایر اتحادیه آفریقا رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: الجزایر اتحادیه آفریقا رژيم صهيونيستى خارجه الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه و تاکید امروز رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان، گفت: نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از معلمان داشتند، در مورد برخی از تحولات در کشورهای منطقه و مسلمان که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال این موضوع خطرناکی است به لحاظ اینکه این کشورها با توجه به حوادث خونینی که توسط صهیونیست ها در غزه و فلسطین رقم خورده و می خورد و هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین را به خاک خون کشاندند، این وضعیت قابل هضم و توجیه نیست.

وی بیان کرد: رهبران کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. باید خود را در مقابل ملت هایشان، ملت های اسلامی و ملت های تاریخ ببینند و پاسخگو باشند به لحاظ اینکه از جرثومه ای حمایت می کنند که کشتاری بی رحمانه در طول سال های گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است