Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@23:11:24 GMT

فیلمبرداری از گردشگر آویزان از تله کابین! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۷۹۴۶

فیلمبرداری از گردشگر آویزان از تله کابین! +فیلم

یک مرد ۳۲ ساله اهل ایالت یوتا آمریکا بر اثر سقوط از تله کابین پارک محلی جانش را از دست داد. این مرد جوان که هویتش از سوی مسئولان محلی اعلام نشده بر اثر سقوط از ارتفاع ۵۰ پایی ( ۱۵ متری)  و جراحات شدید جان باخت. این اتفاق روز شنبه و در یک پارک تفریحی در دیویس کانتی رخ داد.

سقوط قربانی از تله کابین و مرگ وی در حالی رخ داد که او برای مسافتی طولانی از اتاقک تله کابین آویزان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گردشگران که در جهت مخالف تله کابین سوار بود با وجود آنکه این صحنه را مشاهده کرده بود، اما تصور کرد که قربانی در حال انجام شوخی یا خودنمایی باشد. این زن حتی ویدئویی از صحنه‌ای را که قربانی از تله کابین آویزان بود و از کنار وی عبور کرد با تلفن همراهش ثبت کرد.

«لوسی آستیلا»، در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «من فکر می‌کردم او در حال نمایش است. با خودم گفتم شاید یک ژیمناستیک کار باشد که در حال انجام حرکات نمایشی است. به همین دلیل بلافاصله با تلفن همراهم شروع به تهیه فیلم از او کردم.»

با این حال او بعدا و هنگامی به اپراتور تله کابین خبر داد که یک نفر از اتاقک تله کابین آویزان بوده که قربانی به پایین سقوط کرده بود. پلیس محلی آمریکا روز دوشنبه مرگ قربانی را تایید کرد./ باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فردا

کلیدواژه: گردشگر تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول