Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا امیاری شامگاه سه‌شنبه در نشست با رییس و اعصای هیات ورزش‌های همگانی استان افزود: اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز از برگزاری جشنواره ها، برنامه ها و طرح های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استان استقبال و حمایت می‌کند.
وی با اشاره به ارزیابی مثبت عملکرد هیات ورزش همگانی هرمزگان در مدت چند ماه گذشته بیان داشت: حوزه ورزش همگانی باتوجه به شرایط موجود ویروس کرونا با برنامه ریزی های مختلف در امر ورزش همگانی در فضای مجازی انجام داده تا خانواده‌ها در این ایام از سرگرمی های مناسب بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متولی ورزش و جوانان هرمزگان  ابرازداشت: رسانه ها نقش بسیار بسزایی در فرهنگ سازی اذهان و افکار جامعه در حوزه های مختلف همچون ورزش دارند.
 رییس هیات ورزش همگانی هرمزگان نیز با قدردانی از همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان در امر ورزش همگانی به ارائه گزارشی از عملکرد هیات همگانی همچون اجرای برنامه‌های ورزشی به صورت مجازی با توجه به شرایط کرونا و برگزاری پویش نذر خون در استان اشاره کرد.
اسماعیل بواشه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت روح وجسم شهروندان خاطرنشان کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان با تعدد وتنوع کمیته های متناظر می‌تواند در بالابردن نشاط اجتماعی مردم استان گام های بسیار موثر وحائز اهمیتی بردارد.

فاطمه جراره نائب رییس هیات ورزش همگانی هرمزگان نیر با اشاره به ترویج فرهنگ مشارکت همگانی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی اظهارداشت: ورزش همگانی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی ملت ها و جوامع محسوب
محسوب می‌شود و مشارکت دستگاه های دولتی و نیمه دولتی برای برگزاری برنامه های مختلف این حوزه نیازمند است.

برچسب‌ها ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان ورزش های همگانی ورزش همگانی هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود