Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:44:28 GMT

رزمایش طرح شهید سلیمانی در اردکان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۹۹۲

رزمایش طرح شهید سلیمانی در اردکان برگزار شد

به گزارش ایرنا ، امام جمعه اردکان روز چهارشنبه در این آیین با بیان اینکه  سنت خدای متعال این است که همه ما را در زندگی فردی و اجتماعی امتحان می کند و کسی بدون امتحان نمی تواند بگوید که مرد میدان است گفت:  این شرایط بلا و بیماری هم یک آزمون در زندگی فردی و اجتماعی ماست که بعضی ها در این آزمون خوش درخشیدند و انصافا خدمت کردند بعضی ها هم خوب عمل نکردند و از این موقعیت سوءاستفاده کردند و به فکر جیب خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر افزود: الان هم فرمانی از جانب امام و ولی امر ما صادر شده است و اگر این طرح شهید سلیمانی اجرا بشود هم از جنبه پیشگیری از ابتلا به این بیماری خیلی تأثیر دارد و هم در درمان.

 وی اضافه کرد: امیدواریم که با همکاری و همدلی همه بسیجیان و مسوولان این طرح به بهترین وجه اجرا بشود و تلاش کنیم همه ما در این آزمون نمره خوبی بیاوریم.

امام  جمعه اردکان اظهار داشت:  آفرین و درود می گوییم به همه شما بسیجیان که در همه میدان ها در عرصه بوده اید و هستید دستمریزاد به تلاش کادر بهداشت و درمان و کسانی که در این راه جان خود را نثار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان  در این آیین  نیز با اشاره به جنبه‌های مختلف این طرح از جمله تاثیر آن در پیشگیری و درمان این بیماری گفت: این طرح، فرمانی است که از جانب، ولی امر ما امام خامنه‌ای (مدظله) صادر شده است و ان شاء الله ما بتوانیم در این امتحان بزرگ الهی با عملکرد، کمک و رعایت اصول بهداشتی پیروز بیرون بیاییم .

سرهنگ سید اسدالله امامی در ادامه پس از ارائه گزارشی از عملکرد بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان در مراحل قبلی طرح بزرگ شهید سلیمانی اظهار داشت: ما بسیجیان آماده ایم همانند گذشته با تمام توان خود و همچون الگوی خود حاجم قاسم سلیمانی که مرد میدان بود، در این میدان مبارزه با کرونا جان خود را فدای مردم بکنیم.

 رییس مرکز بهداشت اردکان  هم با اشاره به تاثیر طب سنتی جهت پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف گفت:متاسفانه ما نتوانستیم به طور صحیح و کامل از نعمت طب سنتی بهره ببریم.

محمدرضا  اعلایی افزود: ما هم اکنون در یک جنگ قرار داریم که این طرح بزرگ فرهنگی و اجتماعی می‌تواند درکنار سیاست گذاری‌های درست ستاد مبارزه با کرونا، عملکرد کادردرمان و همراهی مردم، ما را پیروز این نبرد سازد.

شهرستان ۱۲۰  هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد اردکان قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد اردکان ویروس کرونا یزد اردکان قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند