Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران در گفت‌وگویی، درباره اقدامات اخیر سپاه و بسیج در دوره پنجم فراگیری کرونا اظهار کرد: پس از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده نیرو‌های مسلح از تمام امکانات خود در مبارزه با کرونا و نیز دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر بسیج همه امکانات سپاه در جهت مقابله با این بیماری، سپاه و بسیج همه امکانات بهداشتی و درمانی خود را به میدان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، به همه بیمارستان‌های تابعه سپاه پاسداران اعلام کردیم که تمامی ظرفیت‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهند؛ حتی در درمانگاه‌ها و پلی‌کلینیک‌های تابعه سپاه نیز تخت‌هایی را برای پذیرش بیماران کرونایی و بستری موقت آن‌ها اختصاص دهند.

سردار عبداللهی اضافه کرد: علاوه بر این، نیازمندی‌های استان‌ها را هم با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی رصد می‌کنیم تا بلکه بتوانیم با همه امکانات و استفاده از نیروهای بسیج که در همه نقاط کشور گسترده شدند، نیازمندی‌های استان‌ها در مقابله با بیماری کرونا را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از ظرفیت موجود در پایگاه‌های بسیج که به شکل مویرگی در تمام نقاط کشور گسترده شده‌اند برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی استفاده می‌کنیم؛ به همین جهت امروز تمام پایگاه‌های بسیج تبدیل به پایگاه محله‌محور شده‌اند تا در حوزه مقابله با کرونا نظارت، مراقبت و حمایت از بیماران کرونایی، پایش و ره‌گیری این بیماران را انجام دهند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج عزم جدی و همت جهادی خود را معطوف کردند تا فرمایش اخیر رهبری را با استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت‌های خود تحقق بخشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سپاه پاسداران کرونا ویروس بیماران کرونایی پایگاه های بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا یزد، جلال علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، ۶ هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.

وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.

وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228475 برچسب‌ها استان یزد دروس آزمایشگاهی کیت آزمایشگاهی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد