Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ اسامی ۲۲ بازیکن را برای حضور در اردو اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی به شرح زیر اعلام شد:

سید حسین حسینی، محمدرضا اخباری، صابر حردانی، مهدی تیکدری، عارف آقاسی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، امید نورافکن، سعید آقایی، احمدرضا زنده‌روح، یاسین سلمانی، فرشید اسماعیلی، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی، امیرارسلان مطهری، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، میلاد سرلک، محمد کریمی و زبیر نیک‌نفس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، طبق برنامه از قبل اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی تمرینات این تیم قرار است از امروز (چهارشنبه، 3 شهریور) آغاز شود و از روز دوشنبه، 8 مردادماه نیز لژیونرها به اردو ملحق شوند. با این حال هنوز خبری از دعوت لژیونرها به اردو نیست و باید دید چه زمانی لیست نهایی با حضور لژیونرها اعلام می‌شود.

تیم ملی در فیفادی پیش‌رو دو دیدار نخست خود را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در روزهای 11 و 16 شهریور مقابل سوریه و عراق انجام می‌دهد.

چالش‌های اسکوچیچ برای لیست جدید تیم ملی فوتبال/ مدافعان مصدوم، مدعیان دروازه و خط حمله

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی