Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مدافع سلامت که ۴۰ سال داشت در حدود ۲۰ روز پیش درگیر بیماری کووید-۱۹ شد و ۱۰ روز در بیمارستان امام حسن(ع) بستری بود.

پیکر این حافظ سلامت ساعت ۱۰ صبح امروز(چهارشنبه) سوم شهریورماه از محل بیمارستان امام حسن بجنورد(ع) تشییع و در آرامستان امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به خاک سپرده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی با تسلیت درگذشت این مدافع سلامت، گفت: با نهایت تاسف و تاثر عروج ناگهانی و آسمانی مرحوم براتعلی محمدی از همکاران واحد حفاظت فیزیکی دانشگاه که در ایام شیوع و بروز بیماری کرونا همگام و همراه با مدافعان سلامت با این ویروس مبارزه کرد، ما را در غمی بزرگ نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سیداحمد هاشمی با ابراز همدردی‌، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بویژه همکاران آن مرحوم در دانشکده بهداشت بجنورد و بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 براتعلی محمدی بعد از علی رستمی تکنسین و راننده اورژانس بیمارستان های شهرستان شیروان و دکتر وحید یحیوی، پزشک فوق تخصص انکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که سال گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا  به جمع شهیدای مدافع سلامت پیوست، سومین مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پس از همه گیری ویروس کرونا  در این خطه شمالشرق کشور در اسفندماه سال ۹۸ تاکنون محسوب می شود.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از یک ماه پیش در موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی قرار دارد.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون تمامی شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و  رازوجرگلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

خراسان شمالی از ابتدای آغاز برنامه ملی واکسیناسیون در کشور تاکنون، ۲۳۰ هزار دُز واکسن کرونا دریافت کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدافع سلامت خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدافع سلامت خراسان شمالی ویروس کرونا مدافع سلامت خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد