Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:16:25 GMT

بوچیاکار جوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۰۲۵۵

بوچیاکار جوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مصطفی صفایی روز چهارشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی با حضور هشت بوچیاکار جوان کشورمان از هشتم تا سیزدهم شهریور ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردو زیر نظر مربیان مرتضی دیوباد و سعید یارمحمدی به منظور استعدادیابی جوانان برای تشکیل تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین در سال ۲۰۲۱ برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی - حرکتی است که به صورت گروهی و انفرادی انجام می شود و ورزشکاران توپ های رنگی را در محدوده ای مشخص به سمت توپی سفید پرتاب کرده و بر اساس نزدیکی به آن امتیاز می گیرند.

در حال حاضر ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در خراسان رضوی سازماندهی شده‌اند.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان تهران بازی های پاراآسیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان تهران بازی های پاراآسیایی فدراسیون جانبازان تهران بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان