Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با وجود همه‌گیری بالای ویروس کرونای دلتا مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان ۵۵۳ ارتش در قزوین روزانه ۴۰۰ تا ۶۰۰ دوز واکسن کرونا را به گروه‌های سنی اولویت‌دار تزریق می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، با وجود همه‌گیری بالای ویروس کرونای دلتا مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان 553 ارتش در قزوین روزانه 400 تا 600 دوز واکسن کرونا را به گروه‌های سنی اولویت‌دار تزریق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مدیریت بیمارستان 553 ارتش کانکس‌های نظامی مخصوص برای واکسیناسیون عمومی مردم منطقه غرب قزوین تهیه کرده است که در حال حاضر گروه‌های سنی متولد 1352 و قبل‌تر برای واکسینه شدن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان 553 ارتش مراجعه کرده و بعد از نشان دادن پیامک نوبت تزریق و یا برگه واکسیناسیون، دوز اول یا دوم واکسن «کوویران برکت» یا «سینوفارم» را دریافت می‌کنند.

پایگاه واکسیناسیون در استان قزوین فعال شدفراخوان مربیان بهداشت برای تأمین نیروی مراکز واکسیناسیون کرونایی قزوین / قطع برق تولیدکنندگان وسایل بهداشتی ممنوع شد

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی