Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استفاده از بانک اطلاعات ساختمان به همراه امکانات کامل مدیریتی در فروش و بازایابی محصولات یا خدمات ساختمانی خود تحول ایجاد کنید، زمان را از دست ندهید چرا که همکاران شما در حال بازایابی و فروش محصولات خود از طریق اطلاعات بروز و کارآمد ما هستند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آجر رو آجر، به بررسی بانک اطلاعات ساختمان و بهبود بازار کسب و کار میپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک اطلاعات ساختمان  چه نقشی در بهبود بازار کسب و کار و فروش در حوزه صنعت ساختمان  خواهد داشت ؟
اگر صاحب کسب و کاری در حوزه ساختمان یا مصالح ساختمانی هستید، شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم  تا با صرف چند دقیقه مطالعه این مطلب بتوانید درک بهتری از بازاریابی و فروش در مجموعه خود باشید.
صنعت ساختمان از اصلی ترین حوزه های کاری و مولد در کشور بوده به همین جهت از اهمیت بسازی در رشد اقتصادی کشور برخوردار است.
به  صورت میانگین حدود ۳۷ شغل به صورت مستقیم و ۱۵۰ شغل به صورت غیرمستقیم با صنعت ساختمان درگیر هستند ، که هر کدام از این مشاغل در نهایت بازار هدف مشترکی را دنبال می کنند و این نکته حائز اهمیتی خواهد بود که در پایین تر به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت.
همانطور که هر کسب و کاری بدون یافتن مشتریان جدید، هرگز به سودآوری و رشد نخواهد رسید، این قاعده برای کسب و کار شما نیز صادق است و باید راهکاری جهت یافتن مشتریان جدید پیدا کنید.

هزاران ساختمان در حال ساخت در شهر تهران و همینطور شهر کرج و حومه آنها در حال ساخت و ساز هستند که هر کدام از آنها می توانند یکی از از مشتریان شما باشند و تمام آن ها می توانند از مشتریان شما باشند، پس برای شما از اهمیت بالایی برخودار هستند.
 تمامی این ساختمان ها و سازندگان آنها به مصالح ساختمانی اعم از آهن آلات، سیمان، گچ، بلوک، تیرچه، کاشی و سرامیک، آسانسور، تاسیسات سرمایش و گرمایش مانند پکیچ و کولر و داکت اسپلیت، درب و کلید و پریز و.... خواهند داشت، شما می توانید با بازاریابی موثر و هدفمند، محصولات یا خدمات ساختمانی خود را به آنها عرضه کنید.
مهم نیست شما دارای حرفه ای در زمینه ساخت ساخت مانند، تخریب، معماری یا حتی کارگر ساده باشید یا صاحب فروشگاه مصالح ساختمانی یا شرکتی در زمینه فروش و تامین قطعات آسانسور یا نمایندگی درب ضد سرقت باشید. در هر صورت مشتریان شما سازندگان و ساختمانهای در حال ساخت خواهند بود. 
حال اینکه شما چگونه می توانید این مشتریان را بازاریابی کنید از اهمیت بالای برخوردار است.
فراوانی و تعداد بالای ساختمان های در حال ساخت در شهر تهران و همینطور کرج بازاریابی و یافتن مشتری جدید را تا حدی برای شما مشکل خواهد نمود.

یکی از روش های انجام این امر به کار گیری تعداد زیادی نیرو، جهت یافتن پروژه های ساختمانی از سطح شهر خواهد بود.
 آیا به این موضوع توجه کرده اید که چه تعداد نیرو برای یافتن این موارد احتیاج خواهید داشت؟ 
 آیا تمام این پروژه های ساختمانی را خواهید یافت؟
 استخدام این تعداد پرسنل کاری، آموزش و مدیریت آنها جدای هزینه های سنگین مالی آن، آیا محاسبه کرده اید که چقدر زمان جهت مدیریت آنها باید سپری کنید؟
 آیا در زمان مراجعه به این ساختمان ها میتوانید با سازندگان و فرد تصمیم گیرنده ساختمان ارتباط برقرار کنید؟
 آیا در صورتی که کارمندان  شما به درستی موقعیت پروژه ها را پیدا کردند و حتی اطلاعات تماس سازنده ساختمان را برای شما بدست آورند، آن ساختان در مرحله ای از ساخت قرار گرفته که به محصول شما احتیاج داشته باشد؟
به طور مثال شما فروشنده کاشی و سرامیک هستید و ساختمان در زمان بعد از سفت کاری به محصول شما احتیاج خواهد داشت، پس شما مجبور خواهید بود تا زمان رسید به آن مرحله مداوم وضعیت ساختمان را رصد کنید تا بتوانید به موقع و قبل از سایر همکارانتان با سازنده ساختمان ارتباط برقرار کرده و محصول یا خدمات خود را معرفی کنید.

ما در وب سایت آجر رو آجر تمام این مشکلات را برای شما حل کرده و
تمام مراحل کاری که در بالا برایتان تشریح کردیم را برای شما انجام داده ایم.
کلیه اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و شهر کرج را با جزئیات کامل اعم از آدرس ، نام سازنده آن ، تلفن تماس با سازنده ، تعداد طبقات ، تعداد واحد، متراژ، کروکی پروژه روی نقشه، تصاویر به روز پروژه ها به همراه امکانات کامل جهت مدیریت آنها اعم از امکان دسته بندی پروژه ها، ثبت پیگیری برای تماس شما به سازندگان، امکان اعلام زمان پیگیری بعدی شما به صورت پیامکی، پنل رایگان پیامکی جهت ارسال متون تبلیغاتی شما به صورت پیامک برای سازندگان ساختمان 
ما در مجموعه آجر رو آجر به صورت مستمر پروژه های ساختمانی را رصد نموده و پروژه های جدید را به بانک اطلاعات اضافه کرده، اطلاعات را بروز رسانی می کنیم، تا کاربران بتوانند روزانه با مراجعه به وب سایت آجر رو آجر این اطلاعات را مشاهده کرده و به راحتی بتوانند پروژه های مد نظر خود را انتخاب کرده و به معرفی و بازاریابی محصولات خود مشغول باشند و تمرکز خود را به این امر متمرکز کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۲۶۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. یا با مراجعه به آدرس وب سایت AjorRoAjor.com و از قسمت ثبت نام کاربری رایگان تست خود را دریافت به از قسمت های مختلف وب سایت و پروژه های موجود روی آن دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آجر رو آجر درب ضد سرقت بازار کسب و کار بانک اطلاعات ساختمان حال ساخت ساختمان ها آجر رو آجر کسب و کار پروژه ها برای شما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: «ابوطالب شفقت» استاندار جدید لرستان روز جمعه از برخی پروژه‌های شهر خرم‌آباد بازدید کرد، یکی از این پروژه‌ها ساختمان «امید» یا همان ساختمان جدید استانداری لرستان بود که در جریان بازدید خود از آن برای معاون عمرانی خودش و همچنین مدیرکل دفتر فنی استانداری یک التیماتوم تقریباً چهارماهه برای تعیین تکلیف بخشی از این پروژه و استقرار معاونت عمرانی در آن گذاشت.

برج «امید» در نقطه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی

کرم‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در جریان این بازدید در سخنانی با بیان اینکه کلنگ ساختمان «امید» یا همان استانداری لرستان در سال ۹۲ به زمین زده شده است، اظهار داشت: زیر بنای این ساختمان ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

وی عنوان کرد: این ساختمان قرار بوده که ۱۳ طبقه احداث شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مجوز این پروژه از محل مجوز ۲۱۵ و فروش ساختمان قدیمی استانداری لرستان است، افزود: در حال حاضر ساختمان «امید» ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سوال استاندار از معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی

کرم‌زاده، بیان داشت: تأسیسات مکانیکال و الکترومکانیکال این ساختمان در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کل ساختمان نیز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اگر چهارطبقه آخر را بخواهیم تکمیل کنیم، بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در پاسخ به این سوال استاندار لرستان مبنی بر اینکه اگر بخواهیم معاونت عمرانی استانداری لرستان فعلاً در یک‌طبقه این پروژه مستقر کنیم، چه زمانی این بخش پروژه تکمیل می‌شود؟ تصریح کرد: باید تأسیسات و آسانسور را دراین‌رابطه عملیاتی کنیم.

کرم‌زاده، بیان داشت: اگر بخواهیم این دستور استاندار را عملیاتی کنیم با زیر ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانیم کار را جمع کنیم.

احمدرضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرایند انتخاب پیمانکار این بخش از پروژه زمان بر است، اظهار داشت: چون سامانه‌ای است، یک ماه زمان می‌برد که این امر عملیاتی شود.

اگر پروژه را تکمیل نکنید باید بروید در بیابان زندگی کنید!

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در واکنش به این اظهارات معاونت عمرانی استانداری لرستان، اظهار داشت: فردا صبح پروژه را برای انتخاب پیمانکار در سامانه بارگذاری کنید.

وی گفت: از فردا صبح شروع کنید کار را، من از مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان می‌خواهم که آخر ماه صفر و اول ما ربیع این بخش از پروژه را عملیاتی کند، در غیر این صورت تمام وسایل معاونت عمرانی را در ساختمان فعلی بیرون می‌اندازم! یا باید بروید در بیابان زندگی کنید یا در این ساختمان جدید.

استاندار لرستان، افزود: خبرنگاران به شما ۱۰ تا ۱۵ روز هم تخفیف می‌دهند.

کد خبر 6089393

دیگر خبرها

  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله