Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:38:28 GMT

مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۱۱۲

مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران

کابینت جزئی تاثیرگذار و جدا نشدنی از آشپزخانه است. - اخبار بازار -

 انتخاب یراق آلات باکیفیت و مناسب برای کابینت علاوه‌بر بالا بردن کیفیت کابینت، تاثیر بسیاری در زیبایی آشپزخانه شما خواهد داشت. یراق آلات کابینت شامل انواع دستگیر، جک، قرنیز، پایه و لولا کابینت می‌شوند.  

خرید یراق آلات نیز مانند سایر لوازم خانه و آشپزخانه در گذشته به صورت حضوری انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور خریدهای اینترنتی، یراق آلات موردنیاز کابینت را نیز می‌توانید در کمترین زمان به صورت اینترنتی خرید کنید. خرید اینترنتی یراق آلات کابینت مزایای بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد. البته خرید یراق آلات به صورت فیزیکی همچنان طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد خرید یراق آلات کابینت از مراکز اصلی این محصولات را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت و معروف‌ترین خیابان‌های فروش این محصولات به‌طور کامل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

میدان حسن آباد، مرکز عمده فروشی یراق آلات کابینت در تهران

میدان حسن آباد در جنوب تهران به عنوان مرکز بورس بازار یراق آلات تهران شناخته می‌شود. میدان حسن آباد و خیابان‌های اطراف آن اغلب به عنوان مراکز عمده فروشی  یراق آلات  کابینت در تهران فعالیت دارند. کلیه لوازم ضروری یراق آلات کابینت را می‌توانید در کمترین زمان و با بهترین قیمت در این خیابان خریداری کنید.

این میدان با نزدیکی به شهرک صنعتی خاوران و محله چهاردانگه به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خریداران یراق آلات کابینت در پایتخت به شمار می‌رود. از آنجا که میدان حسن آباد در جنوب شهر قرار گرفته است، برای خرید از این منطقه باید یک روز کامل کاری را برای پیدا کردن محصول مورد نظر و رفت و برگشت به این منطقه در نظر بگیرید. در این شرایط خرید اینترنتی کمک بسیاری به صرفه جویی در زمان شما خواهد کرد.

خرید بهترین مارک یراق آلات کابینت در خیابان سهروردی

اگر قصد خرید بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات کابینت با طرح‌های لوکس و لاکچری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مراکز فروش یراق آلات کابینت در خیابان سهروردی را از دست ندهید. خیابان سهروردی یکی از خیابان‌های شلوغ و پر طرفدار در زمینه فروش یراق آلات کابینت و سایر لوازم‌های آشپزخانه است. قیمت محصولات در این خیابان معمولاً بیشتر از سایر خیابان‌های فروش یراق آلات در تهران است.

 اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید این خیابان بهترین انتخاب برای پیدا کردن یراق آلات موردنظر کابینت شما خواهد بود. کلیه محصولات موردنیاز را می‌توانید با طرح و رنگ بندی مورد نظرخود در این خیابان، پس از ساعاتی جستجو پیدا کنید. در خیابان سهروردی انواع نظم دهنده کشو کابینت، دستگیره مخفی کابینت، سطل زباله‌های کابینتی و لوازم ضروری آشپزخانه با کیفیت‌های مختلف و برندهای شناخته شده به فروش می‌رسند.

 

خیابان احسان، خیابان مرکزی یراق آلات شناخته شده شرق تهران

خیابان احسان یکی دیگر از خیابان‌های اصلی مراکز فروش یراق آلات در تهران است. این خیابان در شرق تهران قرار دارد و بسیاری از مراکز شناخته‌شده فروش یراق آلات تهران در اطراف این خیابان قرار دارند. قیمت محصولات در مراکز فروش یراق آلات کابینت در خیابان احسان به نسبت خیابان سهروردی ارزان‌تر و کیفیت محصولات کاملاً در یک سطح قرار دارند.

 فروشگاه تجهیز یراق از جمله فروشگاه‌های شناخته شده‌ای است که در خیابان احسان قرار دارد. این فروشگاه با فروش انواع محصولات مورد نیاز آشپزخانه و یراق آلات کابینت به صورت اینترنتی، نقش بسیار تاثیرگذاری در صرفه جویی زمان خریداران داشته است. خریداران عزیز می‌توانند برای خرید انواع یراق آلات کابینت و یراق آلات ساختمان به این فروشگاه مراجعه کنند.

خرید اینترنتی، بهترین انتخاب برای خرید یراق آلات کابینت در تهران

حتی اگر منزل شما در نزدیکی یکی از خیابان‌های اصلی مراکز فروش یراق آلات کابینت در تهران قرار داشته باشد، ترافیک باعث می‌شود تا بخش زیادی از زمان خرید را بیهوده در شلوغی شهر از دست بدهید. پیدا کردن محصول مورد نظر در بین فروشگاه‌های مختلف یراق آلات نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود زمان زیادی از روز را بیهوده بگذرانید. با خرید اینترنتی محصول موردنظر می‌توانید در کمترین زمان یراق آلات موردنیاز خود را خریداری کنید و در زمانی کوتاه آن را دریافت کنید.

 خریداران عزیزی که در شهرستان قرار دارند، برای خرید یراق آلات مورد نظر خود باید چند روز را برای خرید لوازم مورد نیاز و رفت و برگشت به تهران صرف کنند. با خرید اینترنتی شهرستانی‌های عزیز نیز می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان یراق آلات با کیفیت و متنوع را از فروشگاه‌های شناخته شده فروش یراق آلات در پایتخت خریداری کنند. خرید اینترنتی یراق آلات کابینت علاوه‌بر صرفه جویی در زمان، مزایای بسیاری به همراه دارد.

 

مزایای خرید اینترنتی یراق آلات کابینت در مقایسه با خرید حضوری

همانطور که مطالعه کردید، خرید اینترنتی یراق آلات کابینت علاوه‌بر صرفه جویی در زمان، مزایای بسیاری برای شما رقم خواهد زد. از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی مقایسه دو محصول با یکدیگرمشاهده تصاویر متنوع از محصولاتمطالعه راهنمای نصب در بخش وبلاگ سایتخواندن نظرات کاربران و آشنایی با نقاط مثبت و منفی محصولخرید در هر ساعت از شبانه روزتنوع بسیار بالای محصولاتپشتیبانی و راهنمایی قسمت فروش سایت به صورت آنلاین برای خرید محصول موردنظر

خرید اینترنتی انواع یراق آلات موردنیاز از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مطلب شما را با خیابان‌های مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران و مزایای خرید یراق آلات به صورت آنلاین به طور کامل آشنا کردیم. با توجه به شلوغی و حجم ترافیک بالای این روزهای پایتخت، بدون شک خرید اینترنتی بهترین گزینه برای مشتریان عزیز خواهد بود. فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش فیزیکی و اینترنتی انواع یراق آلات ساختمانی، یراق آلات کابینت و یراق آلات اتاق خواب در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود.

ارسال رایگان، پرداخت در محل و پشتیبانی 24 ساعته از جمله مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق برای شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول موردنظر می‌توانید همین حالا به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق مراجعه کنید یا با شماره 02177343556 تماس بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یراق آلات کابینت خیابان سهروردی خرید یراق آلات میدان حسن آباد خیابان احسان مزایای خرید شناخته شده محصول مورد برای خرید ترین زمان صرفه جویی مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو

ابلاغ آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو و اجرای آزمایشی آن به مدت شش ماه نگرانی بسیاری از افراد را برانگیخته است و طبق اعلام مسئولان موضوع فروش اینترنتی دارو در این آیین‌نامه به‌ هیچ‌ عنوان مطرح نیست و این آیین‌نامه مربوط به حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است، اما برخی داروسازان مخالف این طرح هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع فروش اینترنتی دارو و عرضه دارو در فضای مجازی به تازگی به یکی از مهم‌ترین موضوعات روز در کشور تبدیل شده و نظر مخالفان و موافقان متعددی را به خود جذب کرده است، برخی افراد این موضوع را به نفع بیماران و افزایش دسترسی بیماران به داروها اعلام می‌کنند، اما برخی دیگر این موضوع را تهدیدی علیه سلامتی و فشار اقتصادی بر بیماران می‌دانند.

طبق اعلام مسئولان مربوطه، با ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی، عرضه و حمل دارو به‌صورت آزمایشی به مدت شش ماه در یکی از استان‌ها اجرایی خواهد شد و ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو همچنان غیرقانونی و غیرمجاز تلقی می‌شود.

در همین راستا برخی داروسازان با اجرای طرح پایلوت فروش اینترنتی دارو که به تازگی آیین‌نامه آن توسط مسئولان وزارت بهداشت ابلاغ شده است، مخالفت خود را اعلام کردند.

فروش اینترنتی دارو مطرح نیست

طی چند روز گذشته، سیدحیدر محمدی، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی اظهار کرد: تدوین این آیین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم ها و کسب و کارهای اینترنتی ابلاغ شد، افزود: عرضه و حمل دارو به‌صورت آزمایشی به مدت شش ماه در یکی از استان ها اجرایی خواهد شد؛ فعالیت سکوهای اینترنتی تنها در حوزه حمل دارو و با نظارت سازمان غذا و دارو صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است، عنوان کرد: آنچه در مورد حمل دارو توسط سکوها تدوین و توسط وزارت ارتباطات اعلام شد، «آیین‌نامه حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است» و به‌هیچ‌وجه فروش اینترنتی دارو مطرح نیست.

محمدی با بیان اینکه در این آیین‌نامه تاکید شده است که هرگونه خرید، فروش و انبارش دارو توسط سکوهای اینترنتی غیرمجاز و غیرقانونی است، گفت: پس از ثبت کد رهگیری نسخه توسط بیمار در سامانه سکوهای مورد تایید (سازمان غذا و دارو)، نسخه از طریق سکو حمل و به نشانی متقاضی که در سیستم ثبت شده است، تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع فروش اینترنتی دارو به‌هیچ‌عنوان مطرح نیست، گفت: این آیین‌نامه تنها در مورد حمل دارو و تحویل آن به نشانی بیمار به‌صورت غیرحضوری است، همچنین عرضه داروهای خاص، سهمیه‌ای، تحت کنترل و دارای شرایط خاص حمل، توسط پلتفرم‌ها صورت نخواهد گرفت.

رئیس سازمان غذا و دارو اضافه کرد: مجوز فعالیت سکوهای اینترنتی متقاضی فعالیت در حوزه حمل دارو در یک کارگروه مشترک توسط سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت ارتباطات صادر می‌شود و تمام متقاضیان فعالیت در این حوزه باید ضوابط فنی سازمان غذا و دارو را داشته و حائز شرایط باشند، همچنین دوره‌های آموزشی توسط سازمان غذا و دارو برای سکوهای متقاضی برگزار خواهد شد و وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) مسئولیت نظارت بر ضوابط اجرایی و فنی را دارند و سکوها مکلف به رعایت این ضوابط هستند، درج هرگونه تبلیغات و تشویق به مصرف فرآورده‌های دارویی و خرید، فروش و انبارش در این آیین‌نامه برای سکوها غیرمجاز اعلام شده است.

محمدی تصریح کرد: داروخانه‌هایی که درخواست فعالیت با سکوهای اینترنتی به‌منظور تحویل دارو را دارند باید درخواست خود را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند و تنها داروخانه‌های مورد تایید این سازمان مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود و در صورت ثبت شکایت از سکو یا داروخانه، سازمان غذا و دارو مرجع پیگیری معرفی شده است.

انحصار و ورود پلتفرم‌های اینترنتی به حوزه عرضه دارو

عباس یوسفی، عضو هیئت مدیره نظام پزشکی شهرضا، عضو هیئت انتظامی و رسیدگی به تخلفات پزشکی و عضو هئیت مدیره انجمن داروسازان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مخاطرات عرضه اینترنتی دارو اظهار کرد: الگویی که برای فروش و عرضه اینترنتی دارو در کشور در نظر گرفته شده است، الگویی است که در هیچ کشور دیگری وجود ندارد و کارشناسی نشده است؛ کشورهایی که در خصوص عرضه اینترنتی دارو ورود کرده‌اند تنها این موضوع را مختص به داروهای بدون نسخه و اقلام مکمل از طریق داروخانه می‌دانند.

وی افزود: طبق گفته‌های مسئولان ذی‌ربط، موضوع عرضه اینترنتی دارو برای حمل و نقل و انتقالات در نظر گرفته شده است، اما در عمل عرضه اینترنتی دارو با دریافت کد رهگیری، به معنای ورود سکوهای اینترنتی به حمل و نقل و انتقالات اقلام دارویی نیست، چراکه برای حمل و نقل دارو نیازی به کد رهگیری یا کد ملی بیمار نیست و این دو مورد تنها مختص دریافت دارم از داروخانه است.

عضو هئیت مدیره انجمن داروسازان اصفهان با بیان اینکه با عملی شدن آیین‌نامه تدوین شده در خصوص فروش اینترنتی دارو، پلتفرم‌های اینترنتی به صورت کامل به عرصه عرضه دارو بین افراد ورود خواهند کرد، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک، حدود ۴۰ درصد حوزه عرضه و فروش دارو در اختیار پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت و به نوعی این موضوع انحصاری بعضی پلتفرم‌ها خواهد شد.

افزایش هزینه تحمیلی به بیماران و تهدید امنیت دارویی

یوسفی با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن قیمت دارو در صورت ورود پلتفرم‌های اینترنتی به حوزه فروش اینترنتی دارو ادامه داد: در صورت عملیاتی شدن این آیین‌نامه شاهد افزایش هزینه تحمیلی به بیماران خواهیم بود و تمام اطلاعات بیماران به صورت رایگان و کامل در اختیار پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت و شاهد تبلیغات در حوزه داروها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه راحتی رساندن دارو به بیماران در نهایت به ضرر خود بیماران خواهد شد، گفت: در حالی که عرضه اینترنتی دارو هیچ پشتوانه قانونی ندارد، همچنان فعالیت ها در این خصوص انجام می‌شود و با توجه به مستندات موجود از بعضی از فعالیت‌های پلتفرم های اینترنتی در خصوص فروش بعضی دارو، پروانه آنها باید باطل شود.

عضو هئیت مدیره انجمن داروسازان اصفهان با بیان اینکه مباحث امنیت دارویی از دیگر مواردی است که با فروش اینترنتی دارو تهدید می‌شود، اضافه کرد: جابه‌جا شدن داروها و رسیدن داروی نادرست به بیماران یکی از تهدیداتی است که در این خصوص باید مد نظر قرار گیرد؛ در آیین‌نامه تدوین شده، مسئول تمام اتفاقاتی که در عرضه اینترنتی دارو رخ خواهد داد، داروخانه است و این در حالی است که بسیاری از اتفاقات از جمله جابه‌جایی دارو به داروخانه‌ها ارتباطی ندارد.

فروش اینترنتی دارو مطرح نیست

بهزاد ذوالفقاری، داروساز، عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان اصفهان، نایب رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره فروش اینترنتی دارو و چالش‌هایی که پذیرش این طرح از سوی وزارت بهداشت دارد، اظهار کرد: لازم است بدانیم ممکن است اطلاعات افراد در پلتفرم های فضای مجازی مورد سوءاستفاده قرار گیرد که تبعات بسیاری را به همراه دارد، همچنین فروش دارو در فضای مجازی بر سیاست‌گذاری مصرف و تولید دارو اثر می‌گذارد.

وی افزود: دارو یک صنعت استراتژیک است و اگر تحت تاثیر معضلات موجود در فضای مجازی قرار گیرد، ممکن است امنیت ملی کشور نیز به دنبال آن تحت تاثیر قرار گیرد، همچنین با وجود شرایط فروش اینترنتی دارو نقش داروساز در راستای توجه به سلامت مردم دیگر یک نقش اساسی نیست و بیشتر به نقشی انتخابی تبدیل شده است که با ادامه روند موجود به سمت حذف شدن می‌رود.

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان تصریح کرد: با فروش دارو در فضای مجازی به طور قطع نظارت لازم بر این امر صورت نخواهد گرفت و به دنبال این موضوع داروساز از چرخه درمان حذف خواهد شد که تبعاتی را به همراه دارد و از سوی دیگر اگر رشته داروسازی هم دچار چالش‌هایی خواهد شد و پیشرفت هایی که با وجود داروسازان در عرصه دارویی به وجود آمده نیز با حذف داروساز و به دنبال آن حذف رشته داروسازی نابود می‌شود و شرکت های دارویی تنها به مونتاژگر دارو بدل می‌شوند.

ذوالفقاری با بیان اینکه با ادامه فروش دارو در فضای مجازی امنیت شغلی داروسازان و کارکنان داروخانه ها دچار آسیب خواهد شد، گفت: ۵۰ هزار داروساز و دانشجوی داروسازی داریم و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در داروخانه ها در حال فعالیت هستند که تحت تاثیر فروش اینترنتی دارو قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه سکوهای اینترنتی می‌توانند بازارهای دارویی را شکل دهند و جامعه را به سمت تقاضای القایی دارو ببرند که این موضوع مخالف سیاست های موجود است، اضافه کرد: عرصه بهداشت و درمان در این مسیر مورد خدشه قرار خواهد گرفت؛ امنیت دارویی نیز از دیگر مواردی است که با فروش اینترنتی دارو تهدید خواهد شد و نبود دمای مناسب برای حمل و نقل یک دارو تنها یکی از مصادیق امنیت دارویی است.

نایب رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان با بیان اینکه در آیین‌نامه نوشته هیچ تضمینی برای تامین امنیت دارو وجود ندارد، افزود: طبق قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی، عرضه داروها از بستر الکترونیک ممنوع و خلاف است و طبق قانون در آیین‌نامه‌های مربوط به عرصه سلامت باید با نظام پزشکی مشورت شود و این در حالی است که آیین‌نامه نوشته شده نه تنها مورد مشورت با نظام پزشکی و انجمن داروسازان قرار نگرفته، بلکه حتی با سازمان غذا و دارو نیز مشورت لازم انجام نشده است.

آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی

بر اساس این گزارش، اجرای طرح فروش دارو در فضای مجازی مخالفان و موافقان بالایی دارد و مخالفان این طرح، به مخاطره افتادن امنیت شغلی داروسازان و تعطیلی داروخانه‌ها، احتمال سوءاستفاده از اطلاعات بیماران، جابه‌جایی و تامین نشدن سلامت داروها را به عنوان تنها بخشی از آسیب‌های فروش و عرضه اینترنتی دارو اعلام می‌کنند.

بر اساس این آیین‌نامه که وزیر ارتباطات و وزیر بهداشت آن را امضا کرده‌اند، پلتفرم‌هایی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند که دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور یا دارنده پروانه خدمات حمل‌ونقل، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باشند.

سکو در این آیین‌نامه، بستر یا زیرساختی تعریف شده که امکان حضور یا مشارکت آنلاین مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان متکثر کالا، خدمات و محتوا را «روی شبکه ملی اطلاعات» فراهم می‌کند.

بر مبنای آیین‌نامه «عرضه و حمل دارو از طریق سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی»، پلتفرم موظف است اطلاعات مکانی برخط حمل‌کننده دارو را در اختیار کاربر و داروخانه قرار دهد، علاوه بر این، اطلاعات داروخانه باید به صورت دقیق در پلتفرم قرار گیرد و به کاربر نمایش داده شود؛ همچنین در آیین‌نامه تأکید شده است که داروهای تحت کنترل، خاص و داروهایی که نیازمند حمل با شرایط خاص هستند، از شمول این آیین‌نامه خارج هستند و فهرست این داروها از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

نسخه‌پیچی داروها نیز تنها باید در سامانه‌های تخصصی نسخه‌پیچی در داروخانه انجام شود و پلتفرم‌ها موظف شده‌اند امکان ثبت شکایت و پیگیری برخط آن را با نظارت سازمان غذا و دارو برای کاربران فراهم کنند و درج هرگونه تبلیغات و تشویق مستقیم و غیرمستقیم کاربران به مصرف فرآورده‌های دارویی ممنوع شده است.

کد خبر 749364

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان