Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده پزشکی ساوه گفت: چادر صحرایی اورژانس سرپایی در محوطه بیمارستان شهید مدرس ساوه برپا شده و باید به سمت استقرار بیمارستان صحرایی در این شهرستان برویم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مهدی مصری، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از نبود زیرساخت‌های کافی برای پوشش بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: زیرساخت‌های حوزه سلامت در پیک‌های قبلی جوابگوی نیاز مراجعان بود، اما تعداد مبتلایان در پیک جدید با زیرساخت‌ها و امکانات حوزه درمان ساوه همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصری گفت: حجم بالای مراجعین مبتلا به بیماری کووید ۱۹ موجب شده است که هزینه‌های درمان و مدت زمان درگیری افراد نیز افزایش یابد که این عامل منجر به اشغال تخت‌های بستری شده و با زیرساخت‌های درمانی همخوانی ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه ساختار فیزیکی پشتیبانی مانند سوله‌های بحران برای مقابله با کرونا در این شهرستان وجود ندارد، گفت: هم اکنون تخت‌های بستری بیمارستانی برای پذیرش بیماران کرونایی اشباغ شده و چادر صحرایی اروژانس سرپایی در محوطه بیمارستان شهید مدرس ساوه برپا شده است و باید به سمت استقرار بیمارستان صحرایی برویم.

وی تصریح کرد: البته مشکلات زیرساختی برای استقرار بیمارستان صحرایی در ساوه وجود دارد که امیدواریم با برطرف شدن این مشکلات، ظرفیت پایداری برای پیرش بیماران کرونایی در مواقع بحران ایجاد شود.

مصری خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۲۷۰ نفر در مراکز درمانی ساوه با ابتلا به کرونا بستری هستند که رکورد بی سابقه‌ای محسوب می‌شود و با ادامه این وضعیت، امیدی به کاهش تعداد بیماران کرونایی در ساوه در روز‌های آینده نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی ساوه مقابله با کرونا احداث بیمارستان صحرایی بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد