Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز چهارشنبه با صدور پیامی با ابراز تسلیت درگذشت این نویسنده خراسانی گفت: "منیره مهریزی مقدم" در سال ۱۳۴۷ در سبزوار به دنیا آمد و بعدها ساکن مشهد شد. علاقه وی به نویسندگی و ادبیات از همان کودکی در او مشهود بود. 

افشین تحفه گر افزود: پارسا، ساحل آرامش، یاسمن، همراز، غریبه آشنا، آتش کینه، همدم خاطره‌ها، شب آفتابی، غروب دل، کوچه، مدارا، هویت، انعکاس، بی‌وفا، داغ عشق، فال و مرهم، برخی از آثار زنده‌یاد منیر مهریزی مقدم است، آثار ادبی ایشان به عنوان بخشی از گنجینه ادبیات داستانی کشور به یادگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینجانب این ضایعه بزرگ را به جامعه ادبی استان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، از ذات اقدس الهی علو درجات برای ایشان و صبر و بردباری برای خانواده محترمشان آرزومندم.

طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان ۶۶۵ نفر را در ایران گرفت و در این مدت با تزریق ۷۶۴ هزار و ۱۸۵ دُز واکسن کرونا در کشور، رکورد واکسیناسیون روزانه دوباره شکسته شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون چهار میلیون و ۷۹۶ هزار و ۳۷۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۴ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.  

همچنین تاکنون چهار میلیون و ۲۰ هزار و ۸۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد نویسنده ادبیات پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد نویسنده ویروس کرونا مشهد نویسنده ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی