Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها اعلام کرد: روند نظارتی در سازمان زندان‌ها در طول ۲ سال گذشته رشد صعودی و کیفی قابل توجهی داشته و برخورد با تخلفات درون این سازمان در سال ۹۹، ۳۰ درصد بیشتر از سال ۹۸ بوده است

خبرگزاری میزان - محمد مهدی حاج محمدی در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد کارکنان و مدیران سازمان زندان‌ها به دلیل حساسیت‌های موجود همواره انجام می‌شود، گفت: کیفیت و کمیت سیستم نظارتی در دوره تحول قوه قضائیه روند رو به رشدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های دقیق انجام شده برخورد با تخلفات در سازمان زندان‌ها در سال ۹۹ و همزمان با تقویت رویکرد‌های تحولی در قوه قضائیه به نسبت سال ۹۸، ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: نظارت و برخورد با تخلفات شدید منجر به خاتمه خدمت پرسنل خاطی سازمان زندانها، رشد ۳۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان زندان‌ها: تلاشمان اصلاح زندانی و سپس آزاد شدن است

حاج محمدی در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش‌های پرسنل خدوم، متعهد و گمنام سازمان زندانها، گفت: نسبت به تخلفات پرسنل، برخورد سختگیرانه صورت گرفته است و نظارت‌ها در سازمان زندان‌ها مداوم و همیشگی است و هیچ ارتباطی با رسانه‌ای شدن یا نشدن یک تخلف ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها سازمان زندان ها برخورد با تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟