Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حامد لک با وجود بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ برتر و عملکرد قابل قبول در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست جواز حضور در لیست تیم ملی را بدست آورد و جای او سید حسین حسینی ملی پوش شد.

شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آید که چرا حسینی با وجود نیمکت نشینی‌های طولانی در استقلال به تیم ملی دعوت شد ولی نام لک در لیست اسکوچیچ نبود؟ سرمربی کروات تیم ملی ۳ دروازه‌بان آماده در اروپا دارد و نیازی به دروازه‌بان‌های لیگ برتری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل ترجیح می‌دهد افرادی را به تیم ملی دعوت کند که آینده دار باشند و از طرفی باعث ایجاد تنش در اردوها نشوند.

درگیری حامد لک با کریم باقری مربی تیم ملی و پرسپولیس دور از چشم اسکوچیچ نمانده و رفتار غیر حرفه ای لک او را از تیم ملی دور کرد. بعد از برخورد لک با آقا کریم دیگر بعید است حامد توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شود و تا پایان قرارداد این مربی، حامد جایی در تیم ملی ندارد.

این در حالی است که حامد لک پس از این اتفاقات با انتشار یک استوری از کریم باقری دلجویی کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک تیم ملی کریم باقری پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی حامد لک خبر ویژه کریم باقری تیم ملی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)