Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به تزریق هر دو دوز در منطقه گفت: نمونه‌گیری در راوند تا ساعت ۱۴ و سپس از مرکز سپهری و سیدالشهداء انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان، در فضای مجازی مطلبی در مورد کمبود نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا در منطقه راوند کاشان دست به دست می‌چرخید که این موضوع واکنش مسئولان در حوزه بهداشت را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دلاوری ضمن واکنش به انتشار مطلبی در زمینه دغدغه ساکنان در منطقه راوند کاشان اظهار داشت: مرکز غربالگری تا ساعت 14 نمونه‌گیری را انجام می‌دهد و پس از آن می‌توانند به مرکز سپهری و یا سیدالشهدا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه واکسیناسیون سبکبار در انتهای بلوار صنعت برای ساکنین منطقه راوند مناسب است، افزود: جمعیت هدف واکسیناسیون در منطقه راوند براساس آمار ثبت شده تقریبا 19هزار نفر است که بر اساس اولویت و در زمان‌های اعلامی می‌توانند به مراکز نزدیک برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون بر اساس معیارها و استانداردهای خاصش انجام می‌شود، ابراز داشت: در هر زمان نیاز به راه‌اندازی مرکز جدید واکسیناسیون باشد دانشگاه علوم پزشکی پس از انجام کارشناسی لازم اقدام به راه‌اندازی خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: برخی کشورها برای واردات واکسن به ایران بدقولی کردند/ ‌جهان با ‌کمبود واکسن مواجه استبی‌اثر بودن واکسن چینی بر سویه دلتا دروغ است / کشورهای اروپایی به بهانه تحریم جلوی ورود واکسن به کشور را گرفتندموضع‌گیری برخی پزشکان علیه واکسن‌های شرقی درست نبود

وی از راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان به زودی خبر داد و گفت: تا پایان هفته مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون سالن شهدای بسیج راه‌اندازی خواهد شد.

دلاوری ضمن اشاره به تزریق هر دو روز واکسن کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوانی که جهت تامین واکسن صورت گرفته، در حال حاضر  هر دو نوبت و اول دوم در کاشان و آران و بیدگل تزریق می‌شود.

مسعود دهقانی نیز در این رابطه با بیان اینکه هفته‌ها است که عادی‌انگاری مسئولان و مردم شرایط ما را به چالش کشیده است، اظهار داشت: با ظرفیت ما 350 تست کرونا به صورت روزانه است اما در این شرایط 900 تست کرونا می‌گیرم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان کاشان با بیان اینکه برای مرکز راوند خواسته شد محیط نمونه‌گیری و زمان برای نمونه را افزایش دهند، افزود: این موضوع تا حدی مشکل حل می‌شود اما از همه مردم و مسئولان درخواست داریم تا پروتکل‌ها را رعایت کنند تا روزگارمان بیش از این سیاه‌تر نشود.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه راوند نمونه گیری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد