Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در آئین تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل با بیان اینکه میثاق با امام راحل، میثاق با همه خوبی‌ها و پاکی‌ها است، گفت: در منظومه اندیشه امام، خدمت به مردم جایگاه ویژه و معنای خاصی دارد و امام حقیقتاً مردم را باور داشت.

وی افزود: ما باید در عمل و اقدام، پایبند اندیشه‌های امام باشیم، نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی و نگاه سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند، نبود و اگر می‌فرمود، میزان رأی ملت است، این را باور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیقی است برای بنده و همکارانم که در آغاز کار دولت به زیارت مرجع نورانی امام عظیم الشان بیاییم و زیارت کنیم مرقد امام راحل را و میثاق ببندیم با امام راحل که میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی‌ها و پاکی‌ها است.

اهم اظهارات وی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*در منظومه فکری امام راحل خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد. در تمام عالم همه دولت‌ها، همه مسوولان مدعی خدمت به مردم هستند و در سخنان و ادبیات آنها این است که به مردم خدمت می کنیم.

*یک خدمت، خدمت منفعت گرا است که خدمت با نگاه مادی است. اساس خدمت آن است که انسان منافع خود، حزب و گروه خود را در نظر بگیرد یعنی خدمت می کند که منفعت ببرد.

*خیلی‌ها در عالم هستند که خدمت می کنند مشخص است که برای منافع خود است که گاهی به زبان جاری می کنند و گاهی به زبان نمی آورند. یک نوع دیگر از خدمت نوع دوستی و انسانمدارانه است. یعنی کسی دلش می سوزد برای کسی که ندارد یا گرفتار است و به او خدمت می کند که خیلی ها این طور خدمت می کنند.

ادامه دارد ...

22715

کد خبر 1548601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)