Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در همدان گفت: مشکل تامین دارو در جامعه روستایی نسبت به جوامع دیگر بیش تر است، و ضروری است تا نسبت به رفع مشکل این عزیزان اقدامات لازم صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در کشور، عادی انگاری بیماری کرونا در سطح جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از عادی انگاری به خستگی مردم نیز مربوط می شود، گفت: در پیک اول با وجود آنکه نزدیک به 150 نفر از هموطنانمان را روزانه از دست می دادیم، کل کشور تعطیل شد اما شرایط کنون به نحوی است که امکان تعطیلی وجود ندارد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نحوه واکسیناسیون در سطح دنیا باید برای مردم اطلاع رسانی شود، مطرح کرد: برخی از مردم تصور می کنند که همه دنیا امروز واکسن زده‌اند و کشور ما باقی مانده است در حالی که این صحیح نیست.

وی افزود: دشمن در فضای رسانه ای به دنبال طرح این موضوع است تا روحیه مردم را تخریب کند بنابراین قطعا با بیان واقعیت‌ها شاهد تاثیر مثبتی در کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در بین مردم، گرانی داروها و کمبود حتی داروهای غیر مرتبط با کرونا است، عنوان کرد: بخشی از داروها یا گران تر شده است و یا دسترسی به آن بسیار سخت شده است.

وی کمبود تخت و تجهیزات بیمارستانی را از دیگر مشکلات موجود برشمرد و مطرح کرد: حجم مراجعات به بیمارستان‌ها و کمبود تجهیزات به نحوی است که برخی از بیماران باید چند روز برای بستری شدن منتظر بمانند.

شعبانی تصریح کرد: برای رفع این مشکل می توان فضاهایی را به عنوان بیمارستان و محل نگهداری بیماران در استان تعبیه کرد تا مردم برای دریافت خدمات، معطل نشوند.

آخرین اخبار کرونا در ایران| شکل‌گیری بستر جهش جدید کرونا در کشور/ زمزمه آغاز پیک ششم قبل از پائیز/ افزایش موارد فوتی ادامه دارد+ نقشهپارالمپیک 2020 توکیو| ابتلای 2 ورزشکار به کرونا/ بستری شدن یک نفر در بیمارستانکرونا در اروپا| از تشدید اوضاع در سوئیس تا رکورد مبتلایان روزانه در اسکاتلند

وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی یکسان در سطح کشور، اظهار داشت: مشکل تامین دارو در جامعه روستایی نسبت به جوامع دیگر بیش تر است، و ضروری است تا نسبت به رفع مشکل این عزیزان اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/74/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نام گذاری شعال سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوعی روایت سازی راهبردی است که نظام حکمرانی باید جهت‌گیری سیاسی و اقتصادی خودش را در آن متمرکز کند. همچنین از همه چرخ دنده‌های کوچک و بزرگ کشور، زیر ساخت‌ها، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی و نیروهای متخصص جوان استفاده شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور از همه ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند. از شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت کرد که البته دولت جناب رئیسی در این خصوص حمایت‌هایی را انجام داده است. همه این‌ها ابزارهایی هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند بدون شک اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید. 

خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد در خصوص روز کارگر تصریح کرد: اگر کارگر در جامعه از رفاه و امنیت شغلی برخوردار شود آن وقت می‌توان گفت حرکت کشور به سوی پیشرفت، آسان خواهد شد. باید کارگران را تکریم و حمایت کرد زیرا آن‌ها رزمندگان جهاد اقتصادی و ستون فقرات تولید کشور هستند. درآمدشان عادلانه و بیمه، بهداشت، توانمندی و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود تا تورم ۵۰ درصدی کمرشان را خم نکند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم تشریح کرد: وظیفه معلم است که در یک کشور مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند، متفکر و متخصص پرورش دهد. جایگاه معلم، جایگاه بسیار والایی است و دانش آموز ما باید به معلم شدن افتخار کند. 

امام جمعه شهرستان ملارد در پایان افزود: دولت‌ها موظف هستند نیازهای حداقلی قشری که با روح جامعه سر و کار دارد را تامین کنند تا آن‌ها  به جای تحقیق و پژوهش درباره روش‌های تربیتی جدید به دلیل دغدغه مالی مشغول کار با اسنپ نشوند که چرخ زندگی خود را بچرخانند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان