Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱۵ گروه جهادی تحت اشراف بسیج طلاب قم به ثبت رسیده است، گفت: در دهه نخست ماه محرم امسال، گروه‌های جهادی طلاب قم، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، اجتماعی، خدمت رسانی و از جمله بحث مقابله با کرونا را در دستور کار خود قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای مقابله با کرونا، در همین ایام ۳۰۸ طلبه اعم از خواهران و برادران در ۴ بیمارستان قم حضور یافته و به صورت شیفتی به کادر درمان کمک می‌کردند که البته این فعالیت همچنان در فاز جدید خود ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های شاخص گروه‌های جهادی در دهه اول ماه محرم می‌توان به اعزام حدود یکصد نفر به بوستان‌ها و اماکن عمومی استان قم جهت فعالیت‌های تبلیغی، همچنین اعزام ۱۶۵ طلبه خواهر و برادر به روضه‌های خانگی و نیز ۳۴ مورد سرکشی از خانواده‌های درگیر با بحث کرونا که از اقشار ضعیف جامعه بوده‌اند، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده عنوان کرد: در راستای تداوم نهضت کمک مومنانه، ۱۱۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم در همین ایام به همت گروه‌های جهادی این سازمان توزیع شد و علاوه بر اینها با ذبح ۲۴ رأس گوسفند، گوشت آنها میان خانواده‌های کم بضاعت به خصوص در مناطق حاشیه‌ای شهر قم توزیع گردید.

وی در پایان گفت: همچنین به همت گروه‌های جهادی و با مشارکت خیرین و مردم، ۳۶ هزار وعده غذای گرم در دهه اول محرم امسال طبخ و میان خانواده‌های محروم و کم بضاعت قم و برخی استان‌ها توزیع شد.

کد خبر 5289744

منبع: مهر

کلیدواژه: قم گروههای جهادی ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعان و گروه‌های جهادی در دستور کار مسئولان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران گفت: در این دیدار نکاتی مطرح شد که در راستای تحقق شعار بود، زیرا اگر بخواهیم شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" محقق شود باید تمام حرکت‌ها و تلاش‌ها بر این مولفه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نقش اصلی در تولید را کارگران ایفا می‌کنند و ضرورت دارد کارگران نسبت به ارزش کاری خود توجه داشته باشند، اکنون با توجه به شرایط تحریمی ارزش دادن به کارگران درواقع حمایت از این قشر است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کارگران نیازمند دانش تخصصی هستند، تصریح کرد: در این راستا توانایی کارگران وابسته به دانایی است، همان‌طوری که در قرآن آمده است علم موجب توانایی خواهد شد.

وی افزود: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعین و گروه‌های جهادی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنندنگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی استآیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود

آیت‌الله مهدوی گفت: امروز ضروری است که آموزش و پرورش، دانش‌آموزان دختر را به رعایت حجاب برتر تشویق کند. باید توجه داشت که پیش از دین اسلام بانوان ایرانی حجاب کامل داشتند و از این‌رو این هویت ایرانی است که زمینه هویت اسلامی شده است.

وی با شاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حجاب و حکم شرعی، قانونی و موضوعی سیاسی آن خاطرنشان کرد: در این راستا قانون کشور برای همه الزام‌آور است همچنین در حکم شرعی و عقلانیت حجاب تردید وجود ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی بیان کرد: سال گذشته در خرداد در تریبون نماز جمعه تاکید کردیم که انتظار داریم مسئولان استان اصفهان با پشتیبانی مردم، فکری برای این مسئله کنند، قطعاً اگر همه دستگاه‌های مسئول وظایف خود را درخصوص حجاب انجام دهند بلافاصله شاهد آثار مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

وی گفت: در حدود 7 ماه رژیم صهیونیستی بیش از 35000 نفر در غزه را به شهادت رسانده است، اما متأسفانه برخی مدعیان امروز این جنایت رژیم‌صهیونیستی را حمایت می‌کند.

آیت‌الله مهدوی افزود: یکی از برکات طوفان الاقصی و وعده صادق این است که امروز دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به محل اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی شده است، این‌ها خسارات جبران ناپذیری رژیم صهیونیستی است که رهبر انقلاب چند ماه پیش فرمودند خسارات عملیاتی طوفان الاقصی قابل جبران برای رژیم غاصب نیست.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت