Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:54:37 GMT

صادرات و واردات در گمرک دیر تعطیل و متوقف نشد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۳۰۴۶

صادرات و واردات در گمرک دیر تعطیل و متوقف نشد

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی حسنی ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از مدیران و دستگاه‌های اجرایی برتر شهرستان دیر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و زنده یاد حیدر دوراهکی فرماندار فقید اسبق شهرستان دیر، اظهار داشت: از همه کسانی که در دولت قبل به مردم خدمت رسانی کردند تشکر و برای دولت جدید آرزوی توفیق داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دیر افزود: به دلیل شرایط سخت کرونایی برنامه‌های هفته دولت با محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امسال در هفته دولت ۴۶ پروژه با اعتبار ۷۰۸ میلیارد ریال در شهرستان دیر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

علی حسنی گفت: همزمان با هفته دولت، امروز مرکز انتقال خون و شنبه هفته آینده اداره استاندارد در شهرستان دیر افتتاح می‌شود.

وی با تبریک روز کارمند، یادآور شد: زیربنای فعالیت‌ها و پروژه‌ها به تلاش کارمندان برمی گردد.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کارمندان نمونه توسط مدیران در ادارات خود تجلیل خواهند شد.

وی با مقایسه تلفات کرونا در دو سال گذشته با جنگ تحمیلی هشت ساله، اضافه کرد: تلفات جانی بر اثر کرونا برای ما سخت و نگران کننده و زنگ خطری برای ما است.

علی حسنی ابراز کرد: همه باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم که تاکنون در شهرستان دیر همکاری خوبی وجود داشته است.

وی ادامه داد: در انتخاب مدیران و دستگاه‌های برتر، نگاهی به فعالیت‌های آنها در شرایط کرونایی داشته‌ایم.

این مسئول اظهار کرد: اگرچه با توجه به شرایط سخت معیشتی و تحریم‌ها در شهرستان مشکلاتی داشتیم اما نسبت به سایر شهرستان‌های استان در بحث تأمین مایحتاج و کالاهای اساسی مشکلات کمتری داریم.

علی حسنی خاطرنشان کرد: با وجود مجازی بودن آموزش‌ها، خوشبختانه با تلاش آموزش و پرورش دیر و منطقه بردخون مقوله تعلیم و تربیت متوقف نشد.

وی افزود: همچنین صادرات و واردات با توجه به حساسیت‌ها در اوج کرونا در گمرک دیر تعطیل و متوقف نشد.

فرماندار شهرستان دیر بیان داشت: با مدیریت خوب گمرک و اداره بندر در شرایط کرونایی و مسئله تعداد محدود سفر برای لنج‌های سفاری و از طرفی مسئله معیشت و ارتزاق، رضایت مردم جلب شد.

در این آئین مدیران ادارات گاز، بهزیستی، دانشگاه پیام نور، صنعت و معدن و گمرک به عنوان مدیران برتر معرفی شدند.

همچنین ادارات آموزش و پرورش منطقه بردخون، بهداشت و درمان، درمانگاه تأمین اجتماعی و اتاق اصناف نیز دستگاه برتر اجرایی شناخته شدند.

احمد عبدالله زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر هم بواسطه ارائه برنامه و سخنرانی در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور که مورد توجه مسئولین کشور واقع شده بود از طرف استاندار بوشهر لوح تقدیر به وی اهدا شد.

کد خبر 5289919

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت شهرستان دیر احمد عبدالله زاده ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا محرم 1400 گرگان کرمانشاه واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش و پرورش شهرستان دیر علی حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 

جواد محمدی گفت: وزن کالا‌های صادر شده در این مدت از گمرک همدان به خارج از کشور ۱۰۹ هزار و ۹۵ تن و ارزش ریالی آنها نیز ۱۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال بوده است.

او گفت: البته باید توجه داشت بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی استان همدان از سایر گمرکات به خارج از کشور صادر شده و آمار یاد شده مجموع کالا‌ها و ارزش صادراتی استان نیست.

این مسئول گفت: در این مدت محصولات و کالا‌های صادراتی از گمرک استان ۶۴ قلم بوده که از عمده کالا‌ها می‌توان به شیشه، فروسیلیس، انواع کشمش، کابل آلومینیومی، وازلین، سیمان سفید، پودر شیرخشک بدون چربی، منسوج نبافته، قرص بیوتین، انواع سس و کنسرو و رب گوجه فرنگی، زیتون، شور، شور مخلوط و ترشی مخلوط و نشاسته سیب زمینی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه این کالا‌ها به ۱۸ کشور دنیا صادر شده است، گفت: عمده مقصد‌های صادراتی کشور‌های عراق، ترکیه، گرجستان، روسیه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ارمنستان، هند، ایتالیا، عمان و کانادا است.

او با اشاره به واردات استان در سال گذشته نیز افزود: آمار واردات تا پایان سال ۱۴۰۲ به وزن حدودی ۱۰ هزار و ۴۳۶ تن که ارزش تقریبی آن بیش از ۳۵ میلیون و ۲۸۴ هزار دلار است.

مدیرکل گمرک استان همدان: ارزش ریالی واردات استان همدان در مدت یاد شده نیز به ۱۰ هزار و ۴۵ میلیارد ریال می‌رسد که عمده اقلام وارداتی به گمرک استان ۳۷ نوع کالا شامل انواع نخ (پلی آمید و پلی استر مقاوم)، قطعات خودرو، ماشین آلات بافندگی، ماشین فرز، روغن سیلاستول، رزورسینول، دیسپرس، فیلم پلی اتیلن، گرانول و انواع لاستیک خودرو است.

او گفت: از کشور‌های طرف معامله نیز می‌توان به گرجستان، چین، امارات متحده عربی، بلژیک، آلمان، بلغارستان و ترکیه اشاره کرد.

محمدی در خصوص درآمد‌های گمرکی نیز گفت: درآمد وصولی گمرک استان همدان با افزایش ۷۹ درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از یک هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج