Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کسب میزبانی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اولویت رئیس فدراسیون بود و خوشبختانه این اتفاق بزرگ رقم خورد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص اجرای طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این امر مهم را به دلیل اجرای بحث عدالت در تمام نقاط کشور به اجرا گذاشتیم که خوشبختانه با استقبال قابل توجهی روبرو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که همه می‌دانند هر بازیکن مستعد فوتبال می‌تواند به راحتی در سامانه ثبت نام و مستقیم در مراحل تست‌گیری شرکت کند و توانایی خود را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی تصریح کرد: با مساعدت رئیس فدراسیون فوتبال رقم قابل توجهی در بحث استعدادیابی هزینه شده است. همچنین روز گذشته بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت این طرح به استان‌های فوتبال سراسر کشور پرداخت شد و بدون تردید این روند ادامه خواهد داشت. نگاه فدراسیون و کمیته جوانان به فوتبال پایه تغییر کرده و توسعه و پیشرفت فوتبال این رده سنی یکی از اهداف اصلی ماست چرا که همین بازیکنان پشتوانه تیم های ملی آینده هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون با اشاره به کسب میزبانی ایران در بازی برابر سوریه گفت: عزیزی خادم تمام اولویت خود را برای گرفتن میزبانی ایران در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر گذاشت که خوشبختانه این اتفاق بزرگ رقم خورد.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ایران میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه