Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:33:24 GMT

پنج طرح عمرانی در سامان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۳۲۲۲

پنج طرح عمرانی در سامان به بهره‌برداری رسید

فرماندار سامان گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت، مسکونی و کشاورزی، بهداشتی و درمانی از سوی پنج دستگاه اجرایی ۹۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال هزینه شده است.

کمال اکبریان تاکید کرد: از این مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۱۵ میلیارد ریال بودجه استانی، ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار داخلی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۵۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال آورده شخصی متقاضیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان سامان در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۰۶ نفر فراهم شد.

وی توسعه راه‌های ارتباطی و ارتقای وضعیت جاده‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: ۵۵ کیلومتر جاده موجود در حاشیه زاینده‌رود باید با سرعت بهبود پیدا کند.

اکبریان اظهار داشت: شهرستان سامان در طرح‌های خیری جزو مناطق پیشرو استان چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در زمینه‌های آموزشی، بهداشت، درمان و راهسازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تبریک فرارسیدن چهارم شهریورماه روز کارمند گفت: دولت‌های در مختلف جمهوری اسلامی برای توسعه، تعالی، پیشرفت و رشد ایران تلاش‌های فراوانی را از طریق همراهی بین مردم و مسوولان ارائه داده است.

جعفر مردانی تاکید کرد: تلاش‌های مسوولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند توسعه همه‌جانبه و پویا استان در شرایط نابسامان اقتصادی و همزمان با شیوع ویروس کرونا قابل قدردانی است.

وی افزود: در مدت شیوع ویروس کرونا مردم، اصناف و گروه‌های مختلف همراهی قابل‌توجهی با مسوولان به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی داشته‌اند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا گفت: کشورهای زیادی اطلاعات شفافی از روند و وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ ارائه ندادند اما ایران اطلاعات جامع و شفافی در این بخش ارائه کرد.

مجید شیرانی تقویت روحیه امیدآفرینی و کارآمدی در کشور را ضروری اعلام و تصریح کرد: رفتار نجیبانه و فداکارانه مردم و فعالان کادر سلامت، ‌بهداشت و درمان سرمایه بزرگ‌تری از زیرساخت، امکانات و تجهیزات به‌شمار می‌رود و این در حالی است که در اوج بیماری کووید ۱۹ سعی شده خدمات سلامت بدون هیچ‌گونه تبعیض، به‌صورت سریع و ارزان به تمامی مردم ارائه شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب در حوزه‌های زیرساختی شهرستان سامان یادآور شد: یکی از نقاط مثبت این شهرستان سامان فعالیت در حوزه خیری است.

شیرانی افتتاح و راه‌اندازی ساختمان شبکه بهداشت و درمان و مرکز جامع سلامت شهرک ابوذر را از اقدامات مهم هفته سلامت سال‌جاری در این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده، عملیات اجرایی احداث پلی‌کلینیک تخصصی سامان به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم کشور آغاز شده است.

وی تاکید کرد: محمدعلی درخشان یکی از خیران شهر هوره در شهرستان سامان طرح مرکز جامع سلامت هوره را با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و نیاز اعتباری ۶۰ میلیارد ریال از دانشکاه علوم‌پزشکی شهرکرد تحویل گرفت و در کمتر از یک‌سال این پروژه را تکمیل کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۱۱۳ طرح عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی مستقیم ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاحیه توسعه ایران توسعه اقتصادی رونق اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی سامان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاحیه توسعه ایران هفته دولت افتتاحیه توسعه ایران توسعه اقتصادی رونق اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی سامان بهداشت و سلامت چهارمحال و بختیاری شهرستان سامان میلیون ریال هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد

سید مهدی فرحی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: میزان صادرات غیرنفتی برنامه‌ریزی شده برای سال‌جاری با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه پیش‌بینی شده در بحث صادرات غیرنفتی جز با مشارکت همه استان‌های کشور محقق نمی‌شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برضرورت ارتقای بهره‌وری، تعریف برنامه‌های راهبردی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملی از جمله تامین مواد اولیه، زیرساخت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای تحقق برنامه صادرات غیرنفتی در کشور تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش محصولات گفت: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشتاز و نمونه در عرصه تعریف و معرفی زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اضافه کرد: با تعریف و شناسایی زنجیره‌های ارزش‌ساز در استان‌ها و تبدیل آن‌ها به ارزش اجرایی و معرفی مدیران راهبر باید بهره‌وری را چند برابر کرد.

فرحی یادآور شد: تعریف زنجیره‌های ارزش در استان‌ها موجب ارتقای بهره‌وری، صادرات، تولید، اشتغال‌زایی و نوآوری در استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار