Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اوجی وزیر نفت در اولین حضور خود در وزارت نفت اظهار کرد: با تشکر از اعتماد رییس جمهور که بنده را به عنوان وزیر نفت معرفی کردند و تشکر از نمایندگان مجلس که رای اعتماد دادند تا برای حل مشکلات این وزارتخانه خدمت کنیم.

وی افزود: از امروز به طور رسمی کار وزارت نفت در دولت سیزدهم را با کمک معاونان و کارکنان آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نفت بیان کرد: تعیین تکلیف قرارداد‌های میادین مشترک، تامین سوخت مایع برای نیروگاه ها، تصمیم گیری‌ها در راستای فروش نفت و تامین سوخت صنایع از مهم‌ترین اقداماتی است که از روز شنبه در وزارت نفت انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

اولین جلسه ستاد تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰ برگزار شد/ میرکاظمی: دولت باید تسهیل گر کسب و کار باشد

اوجی ادامه داد: وزارت نفت یکی از مهم‌ترین وزارت خانه‌های کشور است که در خط مقدم جنگ اقتصادی و تامین سوخت‌های مورد نظر در سراسر کشور خدمت می‌کند.  با توکل به خدا و کمک تمام کارکنان صنعت نفت کشور پیش به سوی جنگ اقتصادی خواهیم رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه وزارت نفت تامین سوخت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود